2017-03-09 | 13:39:40 | Kategori: Åsikter

Inte många dygn kvar nu.. Åsikt

Nu är det bara två dagar kvar innan det är dags för det sista avsnittet av The Vampire Diaries. På lördag smäller det, sista gången det läggs upp ett avsnitt på denna blogg. Känns så sorligt. Under de här sista fem avsnitten har jag knappt hunnit börja kolla på avsnitten innan jag börjar gråta av tanken att serien snart är över, därför har jag tittat på dem så segt för jag vill inte att de ska ta slut... På grund av detta har jag missat lägga upp mina åsikter på några av de sista avsnitten, så jag tänkte skrapa ihop en kort och sumernade åsikt.
 
// Tyckte det var så kul att vi fick träffa på Kai igen, saknat pshykot, hehe. Men såklart kom han med problem vilket slutligen ledde till att Cade dog och det var bra. Tyckte även det var häftigt att Bonnie skapat en egen värld för de döda lika som Cade hade helvetet. Men sen fick vi veta Cade kanske försvann men icke helvetet, utan det bytt ägare bara, till den legendariska Katherine. Älskar att hon är tillbaka även om vi inte sett henne ännu, för då känns det verkligen som att de ska knyta ihop säcken men de som var med från start. Känns spännande och roligt. Tyckte Caroline och Stefan bröllops cermoni var vacker, men hade hellre sett att det var Elena som stod där med honom... Men tyvärr så blev det icke så, denna gång. Har fortfarande förhoppningar om att det blir dem i slutet. Tänker hålla hoppet uppe tills sista sekunden av avsnitt 08x16. Vi fick även ett "kärt" återseende med Matts härliga mamma som heltklart förstörde bröllopsfesten, och även Vicki. Hurray! Verkligen två av de värsta och otacksamaste objudna gästerna på partyt. Så nu undrar man, vad hände och kommer hända med Bonnie?
Vår hjälte må hon inte dö nu. Ps. Älskade idéen som Alaric hade angående att starta upp en skolan, jag säger kör Ric! //
 
(Tyckte Caroline var enort vacker i sin bröllopskläning)
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: