2017-01-10 | 11:06:07 | Kategori: Allmänt

På lördag smäller det...

Nu är det äntligen nytt år och andra veckan i januari och om 4 dagar kommer avsnitt 8x08 "We have a history together" . Som vi har längtat, iallafall jag. Jag hoppas alla fick ett härligt slut på 2016, och om inte hoppas jag att alla fick en härlig början på 2017. Nu går vi in i "andra halvleken" på säsongen, den sista säsongen... Har nog inte riktigt fattat det ännu, att det är sista. Kan ni förstå att i år, 2017, kommer sista avsnittet av The Vampire Diaries att sändas. Nej nu får jag inte vara så känslig, de tårarna och känslorna tar jag där och då istället. Bloggen har förresten fyllt år medan jag hade min "jul paus". 7/1 - 2017 fyllde bloggen hela 5 år. Kan knappt fatta att den funnits så länge och att vi, eller bara jag numera, fortfarande uppdaterar. Häftigt! Stort grattis på 5-års dagen till Vampire Diaries Blog iallafall.
 
Nu är det iallafall dags för andra delen av säsong 8, och jag är till 100% redo. Tror vi kommer få vara med på en riktigt känslomässig åktur nu. Så på med bältet för nu kör vi!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: