2017-02-10 | 10:32:25 | Kategori: Åsikter

Mina Åsikter, 8x11 "You Made a Choice to Be Good"

 Anna: Jag avskyr Cade, han kommer och förstör. När han gav Damon alternativen att antingen döda 100 skyldiga människor eller döda 'the love of his brothers life'. Valde han såklart att inte mörda Caroline. Men när vi fick veta att Stefan fått samma val och att han valde att mörda Elena… denna säsong är så mörk, så hemsk. Och nu är Enzo, fina Enzo död. Bonnie är helt förkrossad och Stefan fick botemedlet, han är människa nu. Hur sjukt är det inte det! Kan knappt greppa det. Men nu när Stefan är människa igen, kanske han och Elena kommer leva det liv vi fick se i avsnitt 5x18. Tänk om det skulle bli så, gud då vet jag inte vad jag skulle göra!

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: