2016-09-15 | 10:29:49 | Kategori: Allmänt

Åsikter om säsong 7 !SPOILER!

Nu har jag sett klart allt av säsong 7. Har nästan gråtit till varje avsnitt. Gud vad spännade & sorligt det har varit, som alltid. För det första, har älskat "temat" att man fått sett 3 år framåt, det har gjort allt så himla intressant & lurigt. Det är så mycket som har hänt under denna säsong, Caroline har blivit mamma för sjutton. En ny vampyrmördare. Det tog slut mellan Caroline & Stefan. Klaus var med, saknar verkligen honom. Damon torka sig själv. Stefan fick en ny tjej. Caroline en ny familj. Det slog gnistror om Enzo & Bonnie, dem är så fina tillsammans, favorit paret just nu måste jag säga. Bara Valerie kvar av hennes klan. Sen bara kaos, kaos, kaos. Och nu går två heta seriemördare på fri fot. Aldrig kan det sluta lyckligt. Det känns som säsong 3 all over, när det letade efter slakta Stefan... Nej jag tyckte säsong 7 var en riktigt bra säsong och väntar ivritgt på säsong 8. Men om jag ska säga det bästa med säsong var det nog Enzo & Bonnie, och det jag tyckte minst om var nog cellkompisarna Damon & Enzo nu är mördarkompisar.
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: