2016-10-24 | 10:00:00 | Kategori: Åsikter

Mina Åsikter "Hello Brother" 8x01

Anna: Så är vi igång med säsong 8. Tyckte det överlag var en bra och spännande säsongspremiär. Jag lider så med Stefan men framför allt med Bonnie. Även om hon har Caroline & Stefan är hon ändå så himla ensam. Hon sitter där i det lilla huset och klinkar på gitarren och frösker hålla kvar alla fina minnen med Enzo. Jag menar Stefan & Caroline har ju varandra på alla stadier, som vi fick se i början. Alaric hittade även en gömd tunnel med hjälp av den nya karaktären, Georige som stötte på honom också, få se vad det kan leda till. Vi fick även träffa på Seline, barnvakten, fast jag trodde nästan hon bara skulle medverka i ett avsnitt där ett tag. Ibland är det verkligen riktigt tur att man är vampyr så man kan vara hemma på några sekunder när en människa tagit sig in i ens hus för att mörda ens barn. Go Caroline! Vad tror ni Virginia menade med att den var ute efter Josie & Lizzie? Väldigt egoistiskt att bita av sig sin tunga och sen förblöda när man bär på viktigt information tycker jag. Nu till en av mina favorit killar... Enzo! Man ser verkligen hur han kämpar & kämpar med att styra över sin egen hjärna. Lämnar ut små ledtrådar till Bonnie, hoppas de hittar på något plan snart så dem kan bli återförenade. Vi fick även veta att Damon stängt av sina känslor, men vi såg att i hans tankar ber han Elena om hjälp, att han behöver henne. Men han sa också till Enzo att "The Evil" går efter de människorna som hindrar henne från att styra Damon & Enzos tankar. Kanske därför han valde att stänga av sina känslor, men må han inte bli för skadad av denna elka onda kvinna bara. Som vi nu faktiskt vet hur hon ser ut.
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: