2016-11-09 | 16:25:00 | Kategori: Spoilers

Sybils syster *teori*

Jag vet inte vad jag svamlade om när jag skrev i "Åsikter" att jag trodde Sybils syster var Georgie. Nu har det kommit en teori, som i mina öron låter väldigt lovande. I promon för avsnitt 8x04 nämner Sybil sin syster, “There are two of us,” berättar hon för Alaric & Stefan och fortsätter sedan med att säga “Me in here, and her out there.” Samtidigt som hon meddelar detta får vi se en bild på en person, som troligen, kan vara systern. Men visst är personen på bilden, enormt lik Lizzie & Josies barnvakt Seline.
 
Stämmer denna teorin, så är det ett bra själ till varför Virginia knivskar Seline och sa till Caroline "den är ute efter Lizzie & Josie". Så är det så att Seline är syster, är tvillingarna i stor fara. För jag vet inte vad denna syster sitter på för krafter och om de är ute efter Lizzie & Josie så har hon just nu frittfram att ta dem. Vad tror ni? Kan systern vara Seline?
Postat av: Anonym

Jag tror nog att systern är Seline eller Georgie :)

Svar: Samma här! :)
Vampire Diaries Blog

2016-11-10 / 19:05:38
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: