2016-11-04 | 11:27:00 | Kategori: Allmänt

Happy Halloween!

Känsliga tittare uppmanas att inte kolla den sista sekunden på videon, jag gjorde det misstaget...
 
Happy Halloween på er alla där hemma, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdatering denna vecka men jag har jobbat och sen har jag pysslat för fullt med min halloweendräkt. Min kompis hörde av sig till mig med en bild, hon skulle vara vampyr och hade tagit inspiration från TVD. (Ådror under ögonen ni vet) Så då vart jag så nyfiken, är det någon av er som ska klä ut er på halloween och är det någon som också har tagit inspiration från The Vampire Diaries? Det finns en del olika supernatrual karaktärer att hämta. Berätta gärna i komenterarna & om ni vill skicka gärna in bild till [email protected]
 
♦Tips på vampyr smikning
 
Postat av: Anonym

Jag ska klä ut mig, dock ytterst lite och inte som någon i tvd tyvärr haha
ska ha svarta kläder och något slags diadem med fladdermöss osv ;)

Svar: Åh, fladdermus! Bra idé på utklädnad :D
/VampireDiariesBlog Anna
Vampire Diaries Blog

2016-11-04 / 19:48:28
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: