2016-11-14 | 13:53:05 | Kategori: Åsikter

Åsikter 8x04 "An Eternity of Misery"

 
Anna:  Det var Seline som var syster-yster... Vill att Alaric & Caroline ska veta om det nu, nu, nu! Vem vet hur mycket smörja hon fört in i de oskyldiga små barnhjärnorna. Var det bara jag förresten som tyckte synd om Sybil efter hennes historia? men det varade inte längre än en sekund då vi fick reda på att hon med mind control fick Damon till att mörda Tyler. Jag tycker så himla synd om Matt, han har typ ingen nu. Alla som han älskar är döda, förutom hans pappa som vi fick "lära känna" i detta avsnitt. Känns inte som han kommer stanna kvar så länge dock, men vem vet... Georgie finns inte kvar längre, synd. Tror hon kunde ha hjälpt dem en hel del, förresten har ni tänkt på att varje person de möter har typ mördat någon? Känns lite orealistiskt, jag menar så vanligt kan det väl inte vara. Eller? Men vi fick se hur det gick till när hon fördes till helvetet, påminde om när Katherine fördes dit, förmodligen är det samma helvete, om det inte finns två det vill säga. Men känns lite som att vi kommer träffa på den kvinnan igen dock, alltså Katherine. Har ni förresten sett promon till nästa avsnitt? jag smäller av! Längtar ihjäl mig.
Postat av: Anonym

Avsnittet var fett bra!!

Svar: ja! :)
Vampire Diaries Blog

2016-11-14 / 17:45:27
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: