2016-11-08 | 17:41:50 | Kategori: Åsikter

Åsikter 8x03 "You Decided That I Was Worth Saving"

 
Anna: Nu börjar liken falla. Även om vi aldrig fick se Tyler dö, så såg det verkligen ut som det var sekunder kvar från att han hamna i himlariket. Även om Damon inte är sig själv just nu, är det som Bonnie säger. Hon vet att han finns kvar där inne men att han inte ens försöker att hålla tillbaka. Så om Elena nu kommer tillbaka, och om jag skulle sätta mig i hennes skor. "Min pojkvän har mördat alla de som stod mig nära" skulle jag förmodligen inte ta emot honom med öppna armar. Allt känns KAOS. Jag gillade Tyler, och vem står på tur näst? Matt? Caroline? usch. Vart är Klaus? vi behöver en lika mäktig männsika som Sybil nu. Att bero på onsdak själv, lyckades iallafall järngäget fånga in henne. Nu ska de bara försöka få tillbaka Enzo och lyckas "förgöra" henne. Men som vi fick se, lyckas hon ändå styra Damon. Ah! Bröllopsplanerna tror jag dock de får lägga lite åt sidan nu när det får reda på att Tyler är död, om han nu är det. Om ni sett trailern för nästa avsnitt får vi reda på att Sybil har en syster, denna syster tror jag är Alarics nyfunna vän, Georige. Då skulle alla pusselbitar med hennes tatuering falla på plats. Vi får se, väntar iallafall ivrigt på nästa avsnitt!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: