2016-12-07 | 17:00:00 | Kategori: Åsikter

Mina åsikter 8x06 "Detoured on Some Random Backwoods Path to Hell"

 
Anna: Vilket avsnitt, och vilken säsong detta är. Det är så mycket som händer. Mitt hjärta hänger inte med. Förstod att Damon skulle komma med idéen att han och Stefan skulle ta platsen för Lizzy och Josie. Gjorde han det för deras skull? Nej, utan för sin egen som alltid. Men den snällaste killen i världen ställer självklart upp för att rädda dem han älskar. Jag gråter och gråter och just nu avskyr jag bokstavligentalat Damon. Har ingen aning om hur de ska ta sig ur det här. Undrar om Alaric kommer sticka med barne?, jag kom på idéen att han kan ju ta med sig Matt. Så kan de alla 4 leva lyckligt i en stad utan vampyrer och sirener. En lycklig liten familj tror jag de skulle bli. Tyckte det var rätt av dem att döda Damon också, det förtjäna han. Men vi visste att han skulle vakna till liv igen, eftersom han har skrivit på kontrakt med satan. Men han förtjänade det, det är allt jag säger. Undrar vad Sybil har för ondskansplan, hon vill väl döda alla hon. Känner bara för lite lugn och frid nu. Ett avsnitt i med lycka kunde det väl bjuda på iallafall. Sen känner jag att det nog är bäst för Elenas skull att hon stanna kvar där i kistan... för att komma tillbaka till detta kaos, då skulle hon nog gå in i väggen, minst sagt.
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: