2015-05-02 | 22:33:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "I'd leave My Happy Home For You" 6x20

 
Anna: Elena är människa igen, äntligen är hon människa igen. Jag har väntat på denna dag så länge nu. Och som jag trott, direkt efter hon klunkat ner botemedlet kom spänningen tillbaka. Den spänningen när man vet att något allvarligt faktiskt kan hända nu när Elena är människa och inte längre en odödlig vampyr. Damon kläckte ut sig att han ville bli människa med henne. Hur romantiskt hans argument än var kan jag inte se Damon leva som människa. Damon ska vara vampyr i mina ögon för det är det han bäst på. Plus en del av honom, den del han tycker om, att vara vampyr, skulle tas bort. Damon skulle därför inte vara Damon i mina ögon. Stefan försöker fullhjärtat återuppliva kärleken mellan en mor och son. Tycker det är så sorgligt hur han verkligen vill detta men hur Lilly ständigt trycker bort honom, vad är hon för slags mamma? Oavsett hur deras far var emot henne älskar man väl ändå sina barn. Att bero på barn, Alaric och Joe väntar tvillingar… skulle det inte vara spännande om ett av barnen blev bortadopterat bara för att de vill beskydda dem från Kai? Men istället väljer de att flytta. Måste erkänna att det känns som alla glider isär, folk flyttar från mystic falls och de bråkar ständingt med varandra. Saknar tiden de umgicks som ett team allihopa, kämpade emot badguys... Men nu hoppas jag på mycket spänning, tårar och massa kärlek inför de kommande sista avsnitten. 
 
Emelie: Herre min gud! Elena är människa?! Så länge jag väntat på det. Det har varit min högsta önskan enda sen jag fick reda på att det fanns ett botemedel mot vampyrismen. När Damon sa att han också skulle ta botemedlet i förra avsnittet, så förstod jag inte alls hur de tänkte. Han skulle väl åldras precis som Katherine? Fast jag tror verkligen inte att han kommer genomgå övergången. Han kommer fortsätta vara vampyr och Elena kommer lämna Mystic Falls som människa. Snyft! Frågan är bara varför? Kommer hon kanske till och med att dö? Caroline har fått tillbaka känslorna och de kommer bli spännande att se vad som händer mellan henne och Stefan. Jag tror dock det dröjer innan de blir ett par. Jag är så trött på Lily, jag förstår inte varför Stefan anstränger sig så mycket. Just kill her already! Eller skicka tillbaka henne till fängelsevärlden, där hennes älskade familj finns.
Postat av: Amanda

Hej!
Jag håller med dig Anna om att det känns som alla glider isär, det känns inte som mystic falls längre där alla var vänner och va som en team.Alaric och Joe kommer lämna mystic falls, Elena kommer lämna tvd, tyler också :(... vill ha det gamla tvd tillbaka. men har en fråga som har inte någon svar till... kommer det finnas säsong 7? och hur ska det vara en bra säsong om alla ska typ lämna?
älskar era åsikter <3

Svar: Hej! :) Tack så mycket för du gillar våra åsikter <3 Men som svar på frågan, säsong 7 är bekräftat. Vet inte hur upplägget kommer se ut men det är bekräftat! / Anna
Vampire Diaries Blog

2015-05-03 / 12:21:17
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: