2014-09-09 | 14:17:00 | Kategori: Intervjuer

Celbuzz intervju Michael Malarkey

 Celbuzz mötte upp Michael Malarkey för lite småsnack om Enzo i den kommande säsongen. 

 

Celebuzz: Först och främst, stort grattis till att du blivit en av "the crew" och ska vara med i nästa säsong av TVD, var du exalterad när du fick höra det? 

 

Michael Malarkey: Hell Yeah! Jag åkte i princip fram och tillbaka från London under min "guset star" period. Så för det ändamålet är det trevligt och veta vart jag ska befinna mig hela nästa år, istället för att åka fram och tillbaka. Det är en ganska lång flygresa. Men jag är överlycklig över att vara en del av en väletablerad och respekterad serie. 

 

CB: Vad kan vi vänta oss från Enzo i säsong 6?

 

MM: Tja du kommer att få se samma gamla misstänksamma Enzo och hans lojalitet, den färdas mellan att vara god och ond. Jag har läst de första sex avsnitten och det är några riktigt bra grejer på gång.

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: