2014-03-30 | 17:47:57 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Rescue Me" 5x17

OBS! Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett avsnitt 5x17!
Emelie: Det är så mycket som händer nu och jag förstår inte riktigt allt, men det är ändå så spännande. Caroline och Enzo gav sig iväg för att leta efter Tom Avery, som Enzo sedan dödade för att befria Stefan, vilket jag tyckte var jättesynd! Han som verkade så gullig. Men men, de behövdes väl. Fan vad jag shippar Caroline och Enzo föresten! Och vad hände egentligen mellan Caroline och Stefan? Dom är jättesöta, men lite väl intimt kanske? I slutet kom Markos, som är ledaren för The Travelors och beskrivs som den största skurken i säsong 5. Han är anledningen till att Stefan och Elena dras till varandra, vilket vi kommer få se allt mer av nästa avsnitt! Det ska bli spännande att få se lite efterlängtat triangeldrama.
 
 
Den här gången blev det bara mina åsikter eftersom de andra inte haft tid att se avsnittet ännu.
Vi ska absolut fortsätta med åsikterna, det har bara blivit luckor ibland då tiden har behövts prioriteras på annat.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: