2014-06-05 | 08:45:43 | Kategori: Allmänt

Ian Somerhalder - Instagram


Iansomerhalder - Umm.. Why is this pillow in my bed...? It was given to me in Brazil! When you wake up in bed next to yourself.. Is there a term for that? I guess #lifeontheroad gets lonely ;) 

Översättning: Umm .. Varför är denna kudde i min säng ...? Det gavs till mig i Brasilien! När du vaknar upp i sängen bredvid dig .. Finns det en term för det? Jag antar att # lifeontheroad blir ensamt ;) 

- Liv 
Postat av: hanna

Hejhej! Skulle verkligen behöva er hjälp, har nämligen en fråga jag funderat på jättelänge, läst runt överallt på internet men förstår fortfarande inte.

I säsong 2 så är the moonstone väldigt efterfrågad. Men jag förstår fortfarande inte vad den är till för. Det jag vet är att Katherine inte ville fly ifrån Klaus längre så hon förvandlade Caroline till vampyr och Tyler till varulv, hon har Elena och en häxa plus stenen så hon bara kunde ge det till Klaus som "förhandling".
Men varför vill Stefan och Damon ha stenen? I avsnitt 10 så har dom kommit på en plan men jag förstår inte riktigt vad den går ut på. Vad vinner dom på det?

Skulle bli jätteglad om ni ville svara så utförligt ni kunde på detta för då skulle verkligen många bitar falla på plats! Är så förvirrad och känns jobbigt att kolla på serien när jag inte förstår just den biten som är rätt viktig.

Tack för en superbra blogg! Kram

Svar: Jag håller på att svara på din kommentar i ett inlägg! Kommer upp så fort som möjligt! :)
Vampire Diaries Blog

2014-06-06 / 12:24:24
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: