2014-07-08 | 23:44:00 | Kategori: Allmänt

5 Days Challenge - Dag 3

 Dag 1. Favoritkaraktär?
Dag 2. Bästa låten som vart med i serien?
Dag 3. Favoritsäsong?
Dag 4. En scen som fick dig att gråta?
Dag 5. Finaste "memorial" för en död karaktär?
 

 
Anna: Jag måste säga att säsong tre är min absoluta favorit säsong även fast säsong 1 har en speciell plats i mitt hjärta. Stelena sattes lite på prov, Delena's frö började slå ut och även Klarolines, mycket hände under säsong 3 både kärlek, sorg och hat för både karaktärerna och mig och där av blir den min favorit säsong alla gånger. 
 
Emelie: I den första säsongen var allt så nytt och spännande och det fanns mycket för manusförfattarna att jobba med, men vissa effekter var dåligt gjorda. Den andra säsongen hade bättre kvalitéer och en grym storyline med Klaus och Katherine. I den tredje började saker och ting förändras. Vi fick se en elak sida av Stefan, Damon och Elena hittade en ny relation och vi fick lära känna The Originals. Efter det tycker jag tyvärr att det har sluttat neråt.  Säsong 4 var bra men helt ärligt lite dryg. Säsong 5 var bättre. För att sammanfatta det hela - min favoritsäong är 3.
 
Gotta er med bloopers från säsong 3 och berätta sen vilken eran favoritsäsong är!
Postat av: Thea

Min favorit säsong var nog 2 och 3

2014-07-09 / 12:55:16
Postat av: Anonym

Säsong 2 är nog min

2014-07-12 / 14:01:09
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: