2014-07-15 | 13:39:00 | Kategori: Allmänt

5 Days Challange - Dag 5

 Dag 1. Favoritkaraktär?
Dag 2. Bästa låten som vart med i serien?
Dag 3. Favoritsäsong?
Dag 4. En scen som fick dig att gråta?
Dag 5. Finaste "memorial" för en död karaktär?
 


Anna: Oj det har ju vart några stycken, och jag måste säga att jag gråtit rätt rejält till varje. Men Bonnie's "memorial" toppar nog listan. Tyckte det var så fint när det stod där, vännerna, uppradade i skogen och la fram en varsin grej som påminde om henne och hur hon pratar till dom genom Jeremy, så fin scen! ♥ 
 
 
Emelie: Alla begravningar/minnestunder har fått mig att gråta men jag måste säga att Alarics avsked var det sorgligaste för mig. Det var så fint att han stod där och tog emot allas kärlek under tystnad och låten som gör allt ännu mer känsligt!
 
 
Vilken memorial tycker du är finast?
Postat av: Thea

Grät mest när Bonnie's memorial var.

2014-07-15 / 18:33:30
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: