2014-01-31 | 07:19:56 | Kategori: Allmänt

Vilken säsong är din favorit?

Jag älskar The Vampire Diaries, det gör jag verkligen, men kan inte låta bli att tycka att det har tappat glansen lite. Dom första säsongerna var så himla bra! Nu känns det som att det spårat ur litegrann, dock fortfarande bra.
 
Det skulle vara roligt att höra vad ni tycker. Vilken/vilka är eran favoritsäsong? Vad tycker ni om seriens utveckling? 
 
 
 
 
 
 
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Åh, det är så svårt att bestämma sig för en säsong!

2014-01-31 / 07:42:02 / URL: http://fellforbooks.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker säsong 3 var absolut BÄST! , den var riktigt grym. säsong 2 var också väldigt bra. tycker att säsong 1 var hyfsat bra men att säsong 4 är absolut sämst den va väldigt bra på sina ställen men i de stora hela var den dryg!även om jag älskar att de var mycket Delena i den!;) jag verkar nog vara den enda som faktiskt tycker att säsong 5 är jättebra!;) De händer mycket o den är liksom Go på något viss!;)

2014-01-31 / 07:54:46
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

HÅLLER MEDDDDDD!! Säsong 1 är absolut bäst, finaste stelena <3<3<3<3<3<3<3 2:an och 3:an är oxå bäst för stelena hahah, sen när de blev delena.. it's going down hahahah, delena har gjort det dåligt, tyvärr ;)

2014-01-31 / 08:45:30 / URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh håller helt med! Det har verkligen börjat spåra ur! Jag älskar säsong 1. Tycker minst om säsong 4. Säsong 5 är helt okej, man kan inte sluta titta när man har följt serien så pass länge.
Men jag tycker att det är för mycket och önskar att det var lite mer som innan. Sen är ju jag ett Stelena fan! Dock vet jag inte om jag tycker att det ska bli dom två igen, jag menar att hoppa fram och tillbaka mellan bröder är väl inte så jätte trevligt! ;) Gillar inte heller att Elena är en vampyr. Gillade hennes personlighet mer när hon var människa.

2014-01-31 / 10:53:16
Postat av: Maria

Jag gillar säsong 1-3 bäst. Den nya säsongen är bara rörig och irriterande. Men måste se vidare när man gillar den och följt den

2014-01-31 / 12:32:09
Postat av: Felicia

Jag tycker också att det håller på att spåra ut! Jag älskar säsong 1 och två var de bästa sen så vet jag inte vad jag tycker om 3an. Jag tycker den var lite långdragen med att Stefan hade stängt av sin medmänsklighet. Jag är väll ett Stelena fan och vill att det ska bli dem men jag har inget emot Damon och Elena! Jag tycker heller inte om att Elena är vampyr för att hennes personlighet hat föändrats så pass mycket :(

2014-01-31 / 12:43:32
Postat av: Isolde

Min favorit säsong är 3, men jag gillar också 1 och 2. Alltså när Elena började bli kär i Damon förstördes Vampire Diaries lite för att egentligen var det inte med meningen att det skulle bli så och jag gillar inte heller att Elena blev en vampyr :/

2014-01-31 / 15:57:08
Postat av: Lisa

Tycker samma som många ovan, säsong 1-2 var absolut bäst och nu börjar det spåra ur! Det var mycket enklare att hänga med i första säsongerna och handlingen var tusen gånger bättre :) Kul att ni ställer frågor i inläggen, jättekul att se vad andra tycker och tänker i kommetarsfältet, det gör att jag kikar in här ännu oftare!! :D

2014-01-31 / 15:57:14
Postat av: A

Säsong 3 helt klart! tyckte säsong 4 var ganska kass, men i början av säsong 5 kändes det som att det skulle bli riktigt bra. Tyvärr har det börjat spåra nu och jag saknar verkligen tvd som det var förut :(

2014-01-31 / 16:03:49
Postat av: josefin

jag tycker att säsong 1&2 är bäst :)

2014-01-31 / 20:43:03
Postat av: Cajsa

Tycker att säsong 3 var bäst. Håller med om att det spårar ut lite nu.. Tycker också det vart sämre nu när klaus och gänget inte är med

2014-01-31 / 21:48:29
Postat av: Kami

Jag tycker att säsong 1 och 2 var de absolut bästa då det var stelena all the time då <3 Vad det gäller säsong 3,4 och 5 så tycker jag att 3 och 5 var bäst, förmodligen för att Silas har varit med på säsong 5 och han gjorde allting mycket roligare x) Säsong 4 var den sämsta säsongen hittills, jag tycker att de gick så fort från Stelena till Delena där. Detta är vad jag tycker iaf x)

2014-01-31 / 21:58:29
Postat av: Patricia

1-2 helt klart bäst! Jag älskade Elenas mänskliga karaktär. 4an måste jag hålla med de andra att den var faktiskt sämt. Men.. Jag måste höja säsong 5 lite. Det har till viss del dragit sig ur kärlekstrianglen lite. Då det från början mestadels bara handlade om Stefan, Elena och Damon, men jag sitter som på nålar efter varje avsnitt och kan knappt bärja mig till nästa vecka. Det började dock segstartat. Damons karaktär som kärleksfull pojkvän vart lite nedstämande då jag älskar han som "the bad boy" innan. Men serien tycks aldrig förlora spänning. Det är nog bara till att acceptera att ingenting kommer bli som det var innan, utan istället ta del av det nya som skapas. :)

2014-01-31 / 23:18:30
Postat av: aimee

Håller med! Även om jag älskar Vampire Diaries, och tkr att det kmr bli jobbigt när de väl slutar, så tkr jag de skulle slutat vid säsong 4. För nu känns de för krystat och väldigt förutsägbart. :(
Känns inte ens som samma serie längre, för det var en helt annan känsla i säsong 1 och 2...

2014-01-31 / 23:43:11
Postat av: Emma

Säsong 2!

2014-02-01 / 23:12:41 / URL: http://emmajohansoon.blogg.se
Postat av: Olivia

Hmm...Enligt mig
1.Säsong 1/2
2. Säsong 3/5
3. Säsong 4

2014-02-02 / 11:49:03
Postat av: Anna

jag tycker verkligen det bara har blivit bättre och bättre :D

2014-02-02 / 15:08:10
Postat av: Ella

Jag bara älskar säsong 3 eftersom jag började titta då!

2014-02-02 / 21:09:56
Postat av: Alva

Jag älskar säsong 1 och 2 för jag älskar stelena!!!!.

2014-02-04 / 17:25:24
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: