2014-02-08 | 09:26:00 | Kategori: Åsikter

Våra Åsikter "Total Eclipse of the Heart" 5x13

OBS! Detta inlägg innehåller SPOILERS för dig som ej sett 5x13!
Anna: Herregud vilket avsnitt jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, allt som jag ville skulle hända händer, fast på ett väldigt överdrivet och för mycket, sätt. Caroline och Stefan har börjat fått riktiga känslor för varandra, vet att ja kanske har nämt att jag shippar dem, men nu känner jag att jag hellre vill ha de som kompisar, någon som allitd kommer finnas där utan att allt blir så komplicerat. Sen ville jag att Elena skulle bli tillsammans med Stefan igen, fast det är ju inte Elena utan Katherine som blir det i sådana fall *suck*. Sen sist men inte minst...Damon har blivit en riktigt badboy (som jag ville) men jag ville absolut inte att han skulle bli badboy-vampyrätare. Åh, vill bara ha tillbaka Elena då kommer allt lösa sig, give us Elena back Julie!
 
Emelie: Katherine är ju så jäkla dålig på att vara Elena haha, fattar inte att ingen misstänker något! Eller jo, dom tycker väl att hon är lite skum kanske men ååååh! Varför kan inte alla vara lika smarta som Matt? Hoppas han lyckas rymma från Nadia och berätta för dom andra hur det ligger till! "Elena" försöker vinna tillbaka Stefan, och de enda jag kan göra är att tycka synd om Stefan. Han älskar ju verkligen henne och han har bara väntat på att Damon ska ställa till problem, så han kan få Elena tillbaka. Förstår ni hur ledsen han kommer bli när han får reda på att det var Katherine hela tiden? Usch! Elena måste komma tillbaka nu!! Damon då... han är i trubbel, men jag har faktiskt saknat den där elakingen litegrann. Go Denzo!
 
Joanna: Älskade avsnittet! Åh, alla intriger; Katherine och Stefan, Tyler och Caroline (& Klaus hehe), Matt och Nadia samt Damon och Enzo. Så bra! Vill verkligen ha mer sådana här avsnitt som får fram många olika känslor och åsikter. Lite gott och blandat helt enkelt! Avsnittet var helt klart en fullpoängare!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: