2014-08-15 | 17:47:00 | Kategori: Spoilers

TVLine intervju med Julie Plec - SPOILERS Säsong 6

Detta inlägg innehåller SPOILERS från kommande säsong 6!
 
TVLine | Jag måste fråga: Finns det en chans att Damon och Bonnie kommer vilja stanna kvar där de är just nu? Är det nästan himla-liknande? 
Jag kan säga såhär: Vart dem befinner sig är en del av mysteriet som tar fyr i början av säsongen. Det är inte plågsamt, men det är inte heller roligt. Det är lite av en existentiell upplevelse.

TVLine | Hur medvetna om omgivningen kommer de att vara?
Dom vet att dom inte längre är kvar hos de levande - men de är heller inte döda. De kommer dyka upp flera frågor för både dom och våra tittare. Ungefär frågor som: Vad händer? Vart f*n är vi? Och hur kommer vi hem?

TVLine | Det finns ett galet rykte på internet som säger att Elena kommer vilja återförenas med Damon så pass mycket att hon överväger att ta sitt liv för att hamna vid honom. Finns det någon sanning i det?
Jag tycker att det skulle vara supertråkigt för en så ung kvinna att ta sitt liv och dö på grund av kärleken till en man. Jag är en romantiker och tror på sann kärlek, men jag tror ocksåterapi och att försöka ta sig samman och gå vidare i livet.

TVLine | Kommer hon ta sig samman? Vad kan du säga om Elena mentala tillstånd i säsong 6?
Hon försöker, och jag kommer inte nödvändigtvis säga att hon lyckas. Det kommer att vara komplicerat, vilket i sin tur gör att hon beter sig på ett sätt vi inte är vana vid.

TVLine | Och hur kommer Stefan hantera förlusten av sin bror?
Stefan har gjort några mycket stora val om hur han vill leva sitt liv i spåren av sin döda bror. Det är en av de första sakerna vi kommer att få se. Försöker han skaffa hjälp från en häxa? Är han en ripper? Dränker han sina sorger med alkohol? Vi får se...
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: