2013-10-21 | 14:19:48 | Kategori: Allmänt

Kläder och smycken från TVD!

Vår läsare Sara tipsade oss om denna hemsida: http://tvdstyle.tumblr.com
Det är en tumblr där du kan hitta olika klädesplagg och smycken som karaktärerna haft på sig och vart man kan köpa dom.
 
Postat av: Malin

Hej! Först vill jag säga att eran blogg är otroligt bra och rolig att följa. Och jag hoppas att ni kan ge mig lite svar från avsnitt 5x03!
Det enda jag egentligen inte förstod från avsnittet var att när "Tessa" kan inte stava hennes andra namn, la botemedlet hos Silas, varför tog han de inte från början? För hon sa ju i avsnittet att han vägrade att ta de. Eftersom att nu när han har vaknat upp igen så vill han ha de. Fattar inte varför han inte tog de när han väl hade chansen och återförenas med Amara (om ja fattat de rätt) som han vill i nuläget då han hade chansen?:)

Hoppas ni kan svara på frågan för allt de där gjorde mig så förvirrad! p.s GO DELENA!!!!! :)

Svar: Jag tror att det var så att Silas inte ville bli "Människa" igen utan han ville leva i all evighet. Men när "Tess" sa till honom att ta botemedlet för att leva med henne, alltså Tess, resten av hans människoliv så antar jag att han inte ville det och valde att inte ta botemedlet! :) Men nu vet jag inte riktigt varför han vill ha det, eftersom att det var mening att han skulle ta det så han kunde leva med Tess, men jag antar att det är inte riktigt det han vill. Så jag vet inte riktigt vad han vill ha det till just nu! :)

ps; Tack så mycket för att följer vår blogg och det är bra att du ställer frågor om du är förvirrad, hoppas du fick svaret du letat efter! :)

Ds; GO STELENA ;)) //Anna
Vampire Diaries Blog

2013-10-22 / 01:24:22
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: