2013-05-22 | 16:49:00 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

 
Vi fick denna kommentar av Izabella, så till att börja med tack!
Men nu till frågan...
 
Vi kommer självklart att försöka blogga på som vanligt, men eftersom TVD har ett uppehåll just nu blir det ju inte heller lika mycket att uppdatera om. Men vi ska försöka så gott det går! 
 
Vårt motto - Vi gör allt i vår makt för att hålla bloggen igång. (eller vi försöker) 
 
Postat av: Anonym

kan inte ni byta design snart eller har ni tänkt på det något? skulle vara kul med något nytt och sen så är inte alla personer som är med på bilden med i serien längre :)

Svar: Vi får se hur vi gör med den saken. Vi väntar nog i alla fall tills säsong 5 börjar, så de hinner komma ut lite nya bilder! :)
Vampire Diaries Blog

2013-05-22 / 17:30:45
Postat av: fellen

Hej ! Kan inte annat än att hålla med izabella ! Ni har en grym blogg! Har också några frågor som jag undrar om ni skulle kunna svara på ?
Hann inte fråga i frågestunden så om ni skulle ha tid att slänga in svaren i ett inlägg eller vad som helst så skulle jag vara väldigt tacksam ;D
1. För de första , i säsong ett så har ju Stephan och Damon en "farbror/morbror" men han kallar Stephan för farbror/morbror... Asså jag förstår ju att de är för att Stephan är äldre och så men om de var hans farbror/morbror så skulle ju det betyda att Stephan och Damon hade ett syskon.. efter som morbror är ju mors bror och farbror är fars bror ?? men kan inte minnas att jag någonsin har hört något sånt ... Vet ni ? Eller dom kanske bara säger dom att de är så ?
2. I säsong ett så "är" ju Damon typ en korp eller vad de är i början .. har läst böckerna men kommer inte riktigt ihåg hur de var i dom heller ... jag som är trög eller vet inte ni heller ?


Stor kram och tack för att ni driver denna underbara blogg ! <3

2013-05-22 / 18:06:05
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: