2013-03-16 | 07:35:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Bring it on" 4x16

SPOILERS för er som inte sett senaste avsnittet 4x16!
 Anna: Detta avsnitt var helt totalt galet, på både ett bra och lite sämre bra sätt. Men först och främst, grattis till Kluas som äntligen har fått sin lilla egna "scen" i vampire diaries. Om jag ska vara ärlig trodde jag aldrig att de skulle ske, hade inte en enda tanken åt det hållet speciellt inte med Heyley, herregud! Sedan har vi nästan grej och detta är den värsta,jag talar om Elena... tycker verkligen inte om den "nya" Elena, jag ser det inte ens som Elena längre utan mera en stor j*vla bitch... ursäkta språket. Sen har vi Caroline, bästa Caroline, kände hur trårarna brände bakom ögonlocken när hon läste upp brevet från Tyler, ett stort ♥ till det. En slutsats då, avsnitten var helt crazy och helt random och jag diggar det, nu får vi bara vänta och se efter vad som ska ske... haha!
  
Emelie: Haha, jävlar vilket avsnitt! Även fast man inte gillade allt som hände så var det ett grymt avsnitt. Jag gillar att det är lite galet just nu. Elena är ju liksom helt insane, det är lite kul faktiskt men tyckte jättesynd om Caroline för allt Elena gjorde mot henne. Frågan är bara hur hon ska få tillbaka sina känslor, hon verkar ju inte vilja det just nu och sire bondet verkar ju inte fungera så frågan är: Är det kört? Det återstår att se. Och O-M-G, KLAUS OCH HAYLEY! Vi satt och skrek här hemma. Det var ju roligt att Klaus fick lite kärlek hehe! Klaroline-fans, ni behöver nog inte sörja länge. Joseph har sagt att Klaus kommer gottgöra det i 4x18. Kan ha något att göra med Caroline? I slutet drog Damon med Elena till New York. Ser fram emot nästa avsnitt!
 
Joanna: Avsnittet var GALET! Kayley-sexet var helt oväntat, tror nästan ingen hade en blekaste om att det här skulle hända? Vet fortfarande inte vad jag tycker om "det" men det var ju trots allt Klaus första, riktiga sexscen *applåder*. Ge mig mer shirtless-Klaus, men nästan gång MED CAROLINE! Aja, vad händer annars i serien då? Jo, Elena är helt vrickad nu när hennes mänsklighet är som bortblåst. Och eftersom hon inte känner något så funkar ju inte sire-bondet, så just nu är det gaaaanska kört! Och Damon och Elena är på väg till New York medan Stefan är helt ovetande och troligen den enda som kan få tillbaka hennes mänsklighet (min teori). Sammanfattat så var avsnittet för mycket för mig, jag är fortfarande lite överväldigad i själen...
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: