2013-03-24 | 12:01:58 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Because The Night" 4x17

SPOILERS för er som inte sett senaste avsnittet 4x17!
 Anna: Jag tyckte avsnittet var bra, spänningen börjar ta sig, det enda som behövs nu för att alla onaturliga varelser ska komma tillbaka är botemedelet och vi vet alla vem som har det.... Kathrine och nu när vi ändå tar uppe henne, kan vi lika bra prata om hennes dubbleganger, Elena eller ska vi säga Kathrine 2. Tycker inte om hennes nya frisyr, hon börjar mer och mer likna Kathrine fast i en lite mer barnsligare verison, inte bra alltså! Och var det bara jag eller köpte ni också hela Damons historia om att han vart kär i Lexi, haha! Nej men avsnittet var bra och nu får vi se vad som väntas komma, speciellt när det gäller Klaroline fronten... jag vill ha avsnitt 18 nu! 
 
Emelie: Jag älskar när karaktärerna åker till andra städer! New York was awesome! Hemma i Mystic Falls är det för tillfället kaos. Det visade sig att Bonnie inte har varit sig själv sen ön, förmodligen har Silas påverkat henne. Jag som trott att hon är dum i huvudet! Hehe... Nu är 12 häxor döda och om Silas får tag i botemedlet är det kört. Då kommer alla döda tillbaka. Alla. Det går ju bara inte. Det blev lite drama mellan Caroline och Klaus och jag blir mer och mer Klaroline shipper! Tyckte dock att det var bra att Klaus satte henne lite på plats. Och det verkar faktiskt mer och mer som att hon har känslor för Klaus. Anybody with me?
 
Joanna: Ja, vad ska man säga? Damons sexiga entré i början fick mig att vilja frivolta... Har han någonsin ätit så sexigt? Gosh! Gänget la väldigt roliga kommentarer i det här avsnittet också, så man fick sig ett gott skratt! Caroline & Klaus hade ju ett lite "talk" som fick det att bränna bakom ögonlocken, bara jag? Och helt seriöst JAG TRODDE BONNIE SKULLE DÖ!!! Aja, och Katherine (that bitch) har botemedlet, GE DET TILL REBEKAH BARA! *pust* har många starka åsikter om det här avsnittet! Det var rent utsagt galet! Ps. Har ni sett stillbildernaför nästa avsnitt American Gothic - barbröstad Klaus och Elijah är tillbaka. Kan det bli bättre!?
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: