2013-03-14 | 18:23:00 | Kategori: Intervjuer

Skulle Ian ta med Nina till en öde ö?

Om du någonsin har dagdrömt om att bli strandsatt på en öde ö med Ian Somerhalder, är du troligen inte ensam om den dagdrömmen. Men ett fan ville få reda på vem Ian skulle vilja bli strandsatt med. 

När Ian var med på Bravo’s Watch What Happens Live, frågade en i publiken honom vilka två personer som han skulle vilja vara fast med på en öde ö.

“Efter att ha sett hur rolig den här killen är,” sa Ian och pekade på värden Andy Cohen, “Så skulle jag faktiskt överlägga att ta med honom.” Sedan tänkte Ian att han ville vara fast med någon som kunde hjälpa honom att komma därifrån, men sedan ändrade han sig. Jag skulle förmodligen ta med mig en speciell person som jag vill dela mitt liv med, och förmodligen kunna föröka mig med,” bestämde sig Ian för. Små Somerhalder-bebisar!

När Andy försökte klargöra , “Din flickvän?” svarade Ian med en axelryckning och sa “Du vet.” Tidigare i avsnittet, frågade Andy om Ian är singel, och han svarade, “Det skulle jag inte påstå.” Så Ian skulle väl antagligen ta med sin flickvän Nina Dobrev till ön? 

Ian spelade också WWHL’s ökända spel. Den här gången var det “The Bone Star State.” Han och den manliga gästen Nev Schulman från Catfish behövde bestämma vilken kändis från Texas de skulle vilja, ehm... ligga med. Ian sa att han skulle kunna de med nästan allihopa— förutom Kelly Clarkson!
 
Candice å andra sidan, avgudar Kelly Clarkson!
 
Se intervjun här:
 
Källa
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: