2013-06-11 | 11:18:33 | Kategori: Allmänt

Säsong 4 på CDON

 
Boxen med säsong 4 kommer att finnas till försäljning från och med 6 novemberCDON.com!
Du kan bevaka och boka produkten på deras hemsida. Dit kommer du om du klickar på bilden ovanför.
 
Postat av: Olivia

Oj, vad sent. Men, antar det är för att säsongen släpptes så sent här i Sverige! När vi kan köpa säsong 4 kommer säsong 5 redan börjat...

2013-06-11 / 13:26:53
Postat av: Corinne Martinsson

Hej! Jag undrar hur gammal Damon är i serien? Skulle vara super tacksam för svar! Kram :)

Svar: Han var 24 år gammal när han förvandlades till vampyr! :)
Vampire Diaries Blog

2013-06-11 / 14:34:15 / URL: http://corinneninamartinsson.blogg.se
Postat av: Corinne Martinsson

Hej! Jag undrar hur gammal Damon är i serien? Skulle vara super tacksam för svar! Kram :)

Svar: Svar nedan*
Vampire Diaries Blog

2013-06-11 / 14:42:06 / URL: http://corinneninamartinsson.blogg.se
Postat av: felicia

Hej ! Måste som alltid när jag kommenterar säga att jag älskar eran blogg!

Sen så har jag ett tips ..
Candice accola ska tydligen vara gravid !!! Ni kanske redan vet de men ni har inte skrivit nåt om de som jag har sett. Har även hört att hon har bekräftat detta på ett sånt där sak - vet inte vad det heter - där man träffar skådespelarna !!!

http://www.wetpaint.com/vampire-diaries/articles/2013-06-09-is-candice-accola-pregnant-fans


Svar: Hej! Tack!! :) Vi har hört om detta, det kommer snart ett inlägg!
Vampire Diaries Blog

2013-06-11 / 21:13:03
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: