2013-06-19 | 22:44:54 | Kategori: Bilder

Ny poster: Ian & Nina för PENSHOPPE

Bildkälla
Postat av: Siri

Jag har en liten fråga jag har funderat på ett tag som jag tänkte om ni kanske visste svaret på eller på ett ungefär. Hur gammal är Klaus i serien? Alltså inte 1000 år då, utan som "människa" innan han blev vampyr. Undrar även över de andra, Elijah, Rebekah och Kol, men främst Klaus. För alla ser ju mycket äldre ut än vad de ska föreställa liksom. Klaus ser ju ut som typ 30 i serien och är kär i Caroline som ska föreställa 17 egentligen ju :P Förstår ni hur jag menar?

Svar: Klaus och alla hans syskons mänskliga åldrar är okända. Det ända man vet att är att Elijah är några år äldre än Klaus och att de övriga syskonen är yngre. Därför kan jag tyvärr inte svara på din fråga :/
Vampire Diaries Blog

2013-06-20 / 20:18:02
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: