2013-07-30 | 19:15:00 | Kategori: Allmänt

Angående uppdateringen

Hej! Vi vill bara meddela att uppdateringen inte kommer ligga på topp ända fram till onsdag nästa vecka. Eftersom vi alla tre kommer vara bortresta. Vi ska göra vårt bästa för att uppdatera, och fixa så det finns tidsinställda inlägg medans vi är borta. Om inte annat vill vi önska er en trevlig vecka, så hörs vi på onsdag igen! :)
 
Postat av: Anonym

Kolla mailen :)

Svar: Kolla mailen ;)
Vampire Diaries Blog

2013-07-30 / 20:47:18
Postat av: Nadja

Jag hade haft kontakt med en tjej som hette Amanda Hennerfors (mail [email protected]) ett tag angående en ny design som hon höll på att göra åt mig och jag litade på henne så jag ändrade mina uppgifter och sa att hon hade 2h på sig att fixa det, sen bytte jag tillbaka men när hon skulle lägga upp den skickade hon ett mail och skrev "har dy bytt lösen ord? eftersom det har gått 2 timmar?" så jag fick panik och försökte komma in på min blogg men det gick inte så jag gick in på min sida och då stod det att den blivit bort tagen.. Jag försökte få tag på henne igen men hon svarar inte.. Och det vara bara hon och jag som visste om lösenordet så det måste vara hon som tagit bort min blogg. Jag vet att det är fler som har blivit hakkade så det kan ju vara samma person..

//Nadja

2013-07-30 / 22:09:58 / URL: http://peacemileyray.blogg.se
Postat av: △ ida.

AMG OM NI HAR HÖRT DE PAUL OCH TORREY SKA TYP SKILJA SIG BÖLJAR IHJÄL AKFBAFKLJAFLKJASBFALKFBAL

Svar: ÅÅÅÅHHH HERREGUD :'( Tack för tipset!
Vampire Diaries Blog

2013-07-30 / 23:02:42 / URL: http://prinsesc.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: