2013-01-25 | 22:10:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter 4x11 "Catch Me If You Can"

Här är våra åsikter om avsnitt 4x11, SPOILERS om ni inte sett det!!
 
Anna: Ett av de bästa avsnitten på länge, enormt bra! Jeremy visar att han egentligen bryr sig om Damon, eller är det just för att han vet hur ledsen Elena skulle bli. Matt blir jagade av ett flertal vampyrer, stakarn! Sedan har vi finalen STELENA, herre min gud, när de står där i slutet och diskuterar och Stefan drämer till det så hårt. "This will be the second time Damon has tried to kill Jeremy. I guess  nobody's perfect, right?" och sedan "You don't know what I look like when I'm not in love with you." Och Elena stod där som ett fån och försökte spela att hon inte byrdde sig (min åsikt) så som hon egentligen brydde sig där. 1-0 Till Stefan, eller kankse 2 om man räknar med förra avsnittet då han bara gick ifrån henne. Men men, sedan kom ju nedgången, Stefan och Rebekah.. Inte okej Stefan, men så tror ju jag att det kan vara så att Stefan spelar något enormt och han vet lika väl som vi andra att Rebekah kommer blanda in känslor och därför bli svag så Stefan sedan kan trycka ner henne."Cleaver" Sedan en stort plus i kanten till lill Kol, tyckte om att han var med mera och skakade om, sedan har han en så underbar british accent . I love it!
 
 
Emelie: Åh herre, vilket avsnitt! Jag tyckte det var riktigt bra och väldigt spännande. Kol betvingade Damon att döda Jeremy, vilket kryddade till det ordenligt. The compulsion är fortfarande kvar och Elenas förslag på saken är att Jeremy ska döda Kol, vilket är det bästa förslaget hon kommit med på länge. Lycka till Jer, hoppas det fungerar! Vi fick även reda på att Shane var inblandad i Aprils pappas död (han som i början offrade sig själv och 11 andra) och detta var alltså för att öppna Silas grav. Det var såå sorgligt att höra Stefan säga så där till Elena, tror ni vet vad jag menar... "You don't know what I look like when I'm not in love with you." Som sagt, sorgligt för mitt lilla (halva) Stelena-hjärta, men tyckte Elena förtjänade dom orden. Låt oss inte glömma Stebekah... NOOOOO!!!!!!!!
 
Joanna: "This will be the second time Damon has tried to kill Jeremy. I guess nobody's perfect, right?" älskar citatet, HAN SATTE DEN, Elena fick verkligen smaka på sin egna medicin! Och äntligen lite Stebekah, som jag har längtat! Go Stefan, Go Stefan! Men jag får inte glömma min egna favorit KLAUS. Att de inte fattar att han har rätt och de ska göra som han säger? Klaus är helt klart seriens höjdpunkt, medan Matt verkligen har dragit nitlotten, stackarn. Och allt det här med Shane & Bonnie får mitt huvud att explodera (!!!), är lite trött på det samtidigt som jag vill veta meeeeer! Men avsnittet i sin helhet var verkligen inte komplett, saknade lite rödtråd och lite Caroline (Klaroline)
 
Postat av: Hanna

Joanna är ju helt klart den klokaste av er, jag är så less på Elena, och jag är ett stort Klaroline fan, plus att jag gillar tanken på Rebekah och Stefan!

Svar: Kul att du håller med mig, hehe! Kram Joanna
Vampire Diaries Blog

2013-01-26 / 19:49:40
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: