2013-01-12 | 17:59:00 | Kategori: Synopsi

Synopsi "A View To Kill" 4x12

När Rebekah stoppar Klaus plan att stoppa Kol och skydda Jeremy, så vänder sig Klaus till Stefan för att få hjälp.
Efter en aggresiv diskusion med sin far borgmästare Hopkins (gäststjärnan Rick Worthy) om hans okonventionella sätt att få slut på våldet i Mystic Falls, så hamnar Bonnie i en skrämmande run-in med Kol, följt av att en oväntad besökare dyker upp.
 Klaus komplicerar den spända stämningen mellan Stefan och Damon genom att avslöja lite av Stefan personliga liv, sedan överraskar Damon genom att be om personliga råd. Elena berättar för Stefan om sin farliga plan för Jeremy, vilket sätter Stefan i en svår sits. När skolans 1980's Decade Dance blir inställd av borgmästare Hopkins hittar Stefan ett charmigt sätt att gottgöra den besvikna Rebekah. 
 
 Kol och Rebekah är tillbaka, och jag får en känsla av att Stefan och Rebekah kommer komma närmare varandra?
Tror ni att det är över på Stelena-fronten?
Postat av: julia

När kommer avsnitt 10 ut? :)

Svar: den 17 Janurari :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-12 / 18:49:38 / URL: http://monteverdis.devote.se
Postat av: Maria

Hejhej, har läst eran blogg ett bra tag men nu måste jag bara kommentera.. Är jättebesviken på den nya designen då den inte alls är bra för mobiler. Texten är för liten och blir alldeles för bred i sidorna så när man ska läsa måste man zooma in massor och flytta från sida till sida hela tiden vilket är riktigt tråkigt! Jag har n iPhone så gissar att det inte bara är mig detta gäller.. Ville bara skriva det så ni vet att jag tidigare läste eran blogg varje dag genom mobilen då jag har eran sida sparad bland flikarna , men nu blir det endast någon gång i veckan när jag väl drar igång datorn. // maria s

Svar: Jaha, det var tråkigt att höra, har själv en Iphone och, ja man måste zomma in lite granna för att se. Tyvärr är det inget vi kommer ändra på en på ett tag. Hoppas du stannar iallafall :) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-01-13 / 10:35:59 / URL: http://www.nattstad.se/HallonMia
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: