2013-01-18 | 16:09:45 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

 
Svar: Kan försäkra dig om att du inte är retard, kanske snarare jag som är det för jag förstod inte riktigt vilken bild du menade, hehe! Men menade du headern? 
Om du gjorde kan jag berätta att det är Meredith Fell (Torrey DeVitto), doktorn och Alarics ex.
Postat av: Elin

Tack, jag var lite otydlig... :)
Ser att det är hon nu! :)

2013-01-18 / 17:51:51
Postat av: Emelie

Jag har oxå en fråga och jag är nog retard! Hur kan elena vara dubbelgångaren? Är hon släkt med kathrine? Hur kan dom vara precis likadana? Det spelar ju ingen roll vems barn elena är förnhon ör ju ändå precis likadan som kathrine? Hur?
svara gärna i ett inlägg så jag kan se

2013-01-18 / 17:52:41
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: