2013-01-05 | 13:37:52 | Kategori: Intervjuer

Paul - I Hope They Never Go Back...

 

Medan Stefan (Paul Wesley) försvinner, kommer Damon (Ian Somerhalder) att spela mot Elena (Nina Dobrev), Eller så verkar det ialla fall bli enligt Paul Wesleys teori i en intervju med Bullet!

Vampire Diaries hunken delar med sig av sina känslor vad det gäller Stefan och hur han kommer förändras under denna säsong, och naturligtvis, så handlar det inte bara om blodtörst och hett vampyrsex.

"Nu när Elena och Damon komma varandra närmre, så tror jag att Stefan kommer att förlora lite stake," sa Paul. "Det är lite intressant att se om Stefan kommer fortsätta leta efter botomedlet [Till Elena] eller om han betéer sig som att, 'Du har sex med min bror. Jag bryr mig inte längre. Vi får se.' Jag vet inte vad han kommer att göra. Jag gillar när han är oförutsägbar."

Sanningen är att ingen vet det Stefans inre sinne bättre än skådespelaren som har spelat rollen under de senaste fyra säsongerna. Så vad tycker nu Paul om att Stelena skulle återförenas?

"Det kanske finns ett sätt att rädda förhållandet och gå tillbaka till det normala", sade han, "men jag hoppas att dem aldrig går tillbaka till hur dem var förut. Människor förändras, och jag vet att dem är den romantiska kärlekshistorien i serien i helhet, men jag hoppas att dem kan hitta en annan typ av romantik som inte är så naiv som den var innan. I säsong 1 var dem verkligen ett par naiva älskare som inte var medvetna om upp- och nedgångar i varje relation. Låter ganska negativ, jag vet."

En klokare mognare Stelena... Det kommer vi nog att gilla! (Så länge skjortorna fortfarande åker av ibland förstås.)

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: