2013-01-26 | 17:21:45 | Kategori: Dagens gif

Dagens Gif - 4x11

 
 
 
 
 
Jag vet att alla ni Delena fans är väldigt trött på mig just nu ( just för att jag är Team Stelena) 
Men jag var tvungen att lägga upp detta... ♥
 
 
Postat av: :D

Wiiiihi! Äntligen tar någon Stefans parti! Måste dela med mig av en konspirationsteori: jag tror inte Stefan slutat älska henne. För vad frågar Elena när hon pratar med honom och inte får gå ner till Damon? JO, om vad han gör med Reebekkah, och vad GÖR sedan Stefan med Rebekkah? Crazy sex! :D Vill han göra henne svartsjuk eller vad?

Svar: Jag vet, han är så grymt bra och Elena kommer komma krypandes tillbaka till Stefan, zoon!! :) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-01-26 / 17:31:23
Postat av: Ella

Team stelena!!!

2013-01-26 / 17:41:04
Postat av: hanin

Yeah Stelena! :D

2013-01-26 / 18:09:04
Postat av: Jenni

Du kan inte ens jämföra sådär.. Stefan var compelled att bita ELENA, medans Damon var att döda jermery ! Om han hade blivit tvingas att skada elena hade det vart en annan sak , då kanske man kan jämföra.

Och till Damons försvar höll han på hela tiden att be jermery döda han, hellre än att göra det kol tvinga han och skada elena på det sättet . Men jag är även säker på att Damon faktiskt har börjat bry sig om jermery oxå.

Svar: Ja du har en poäng där, men som den Stelena jag är håller jag mig till det jag lagt upp. Som sagt "smaken är som baken delad" ;) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-01-26 / 18:25:14
Postat av: Ida

Jenni: åh andra sidan så bad ju elena honom att inte göra det för henne för att hon "älskar" honom! Men han gör det ändå även om hon ber honom på samma sätt som hon bad Stefan! (utan att vara sired då hon sa att hon älskar honom! Men men )
No offence!

2013-01-26 / 22:09:24
Postat av: Jenni

Jag ska inte säga något mer för jag vill inte börja bråka, alla får ha sin egen åsikt :)

Svar: Låter toppen! :)
Vampire Diaries Blog

2013-01-27 / 11:20:07
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: