2013-02-10 | 10:10:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter "Into The Wild" 4x13

Varning för SPOILERS om ni inte sett det senase avsnittet 4x13!
 
Anna: Jag tyckte avsnittet var lite skrämmande och riktigt bra, och Shane var en av dem som toppade skräm listan. Jag vet inte vad det är med honom men de skriker "psyk" om honom, han verkar helt skum. Sen kommer den nya "the five" snubben, jag tror han kommer röra om det helt. Sedan har vi den riktigt bra listan, hehe. Älskade att Elena och Rebekah hade en lite typ av fight, och att de på något sätt kom närmare varandra på det sättet. Sedan har vi Stefan och Rebkah, börjar digga deras lilla "par" sak. Men håller mig fortfarande till att jag tycker Stefan inte ska ha någon förtillfället. Sedan har vi toppen på listan Klaus och Caroline scenen, abslout den bästa scenen på hela avsnittet,fällde några tårar. Caroline sa verkligen det rätta sakerna för att träffa precis den punkten som skulle rädda henne, och det bästa var att hon verkligen menade dem. Så vackert! 
 
Emelie: Jag tyckte det var jätteroligt att dom var ute i det vilda på lite äventyr. Dom letar ju som sagt efter botemedlet som ska göra dom till människor. Jag vill inte Stefan och Damon ska bli människor, det skulle liksom bli heeelt fel! Dom enda jag vill ska bli mänsklig igen är Elena, Caroline och Rebekah. Fast tror inte att Elena vill ta det nu eftersom att Damon inte verkar vilja? Och Caroline vil nog inte eftersom att Tyler knappast kommer vilja ta det? Rebekah har ingen att anpassa sig efter, så hon kan få ta det och bli lycklig. Mitt hat för henne börjar faktiskt släppa. Tycker Bonnie är hur cool som helst med sina mörka krafter! Nu är hon och Jeremy bortrövade av jävla Shane och nån häxa? Vad vill dom egentligen? Självklart räckte det inte så, en av "The Five" gästade också ön. Hoppas att nästa avsnitt kan ge oss alla svar!
 
Joanna: Vilket avsnitt! Klaroline, Stebekah, Beremy ... behöver jag säga mer? Kunde verkligen inte hålla tårarna borta när Caroline ligger sårad i soffan och den enda som kan rädda henne är Klaus. Det är ju helt självklart att Klaus är kär i Caroline, men Caroline verkar ha en skräckslagen förtjusning i Klaus, eller hur? Och jag älskade den här scenen: "Rebekah: I'm merely stating the facts. Jeremy has the spell on his body. Bonnie's the witch that unseals the cure. Shane is the human compass. You and I have the tombstone which does God knows what. And Elena has no point. Damon: What about me? Rebekah: You have a nice behind." Rebekah rules!Förutom att det är drama mellan Bekah och Elena så är Jeremy, Damon, Shane och Bonnie illa ute och verkar vara i händerna på "one of the five". Illa, illa ... Hur ska det gå för våra kära vänner? Vilken stor roll kommer dö i nästa avsnitt? Vill se nästa avsnitt nu, ögona böj! 
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: