2013-02-03 | 00:51:00 | Kategori: Åsikter

Våra åsikter 4x12 " A View To Kill"

Här är våra åsikter om avsnitt 4x12, SPOILERS om ni inte sett det!!
 
Anna: Jag tyckte avsnittet var bra, ett väldigt känslosamt från alla håll. Något som tog mig väldigt på hjärtat var scenen då de hade tänkt att hugga Rebekah med dolken, men drog sig tillbaka då hon berättade att hon så gärna ville vara människa och få barn med den töntiga killen, som kunde stå utanför fönstret med massor av ballonger.(Se klippet längst ner) En riktigt fin scen, en scen som gjorde att en del av mitt TVD hjärta hör till Team Rebekah. Sedan har vi Kol, den andra orginal brodern som dör, tyckte det var lite tragiskt eftersom han egentligen ville skada just för att skydda. Men det var väl nödvändigt antar jag, men den scenen när den "känslokalla" Klaus står där och fäller en tår, kändes i hjärtat. Enormt fint men tragisk avsnitt. Bonnie tycker jag verkligen är den odödliga just nu, när hon till och med inte behöver vara rädd för originals längre, det tycker jag är ganska coolt ;). Nej avsnittet var i helhet väldigt bra. 
 
Emelie: Tycker avsnittet var bra! När Kol kom och gästade Gilbert-huset ökade pulsen och jag blev väldigt paff att dom lyckades döda honom. Nu finns det bara Rebekah, Klaus och Elijah kvar i Mikaelson-familjen och dom verkar faktiskt vara ledsna över förlusten av sin bror. Klaus håller på att flippa ur och bli same old Klaus. Han har till och med fått för sig att han inte vill göra Elena till människa utan istället förstöra botemedlet. Som tur var har dom Bonnie som lyckades stänga in Klaus i Elenas och Jeremys hus, så nu kan dom ge sig av och leta efter botemedlet. Lets go!!
 
Joanna: Kol är numera död, vilket inte var så sorgligt, desto sorgligare var det när Klaus stod i dörröppningen med tårfyllda ögon då mina var lika tårfyllda. Annars så älskar jag all drama & avundsjuka. Stefan är avundsjuk på Damon, Elena på Rebekah och vice versa. Ni ska bara veta hur mycket jag älskar Stebekah, gosh! Bonnie redde ut lite saker med sin familj, som egentligen försöker gå bakom ryggen på henne, misslyckandes. Är det bara jag som tycker hon är lite läskig och galen? Men som grädde på moset så är hunters-mark complete och jag är spänd på och se vart det här leder, de alla får passa på medan Klausii är fast i vardagsrummet, som jag förvånadsvärt tycker är bra, eftersom att där kan han uttrycka sina känslor och tänka över saker och ting! Ge mig nästa avsnitt!
  
 
Förlåt för en sen "Våra åsikter", men jag (Joanna) såg avsnittet nyss och skrev så fort jag kunde, därav det sena inlägget! 
Postat av: Felicia

Hej :D

Först vill jag bara säga att jag älskar eran blogg! ni har den så väll organiserad och ordentlig liksom! men ändå cool :D

Tänkte bara fråga om ni kunde skriva i ett inlägg eller nåt när ni kommer svara på frågorna från frågestunden? :D Kram

2013-02-03 / 12:01:34
Postat av: Alexandra

Emelie skrev att det bara är Rebekah och Klaus kvar från Mikaelson-familjen men Elijah då? Är det jag som har missat något eller blev det bara fel?

Ps. Grym blogg!

Svar: Nej! Det var fel av mig! Haha missade stackars Elijah. Tack för att du sa till ;) /Emelie
Vampire Diaries Blog

2013-02-03 / 14:21:12 / URL: http://www.mileyraycyrusblog.blogg.se
Postat av: :)

Älskar att ni skriver såna här inlägg om era egna åsikter, fortsätt med det! :D

2013-02-04 / 16:46:40
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: