2013-02-12 | 20:26:00 | Kategori: Svar på kommentar

TV-Links ?!

Vi fick en liten kommentar angående tv-links där vi hittar avsnitten av The Vampire Diaries.
Kommentaren lyder...  
Sjävklart kan man göra det, om du följer denna instruktion om hur man gör på sidan, så kommer det gå fin,fint!  
LÄNK TILL INSTRUTIONEN HITTAR NI HÄR
 
Jag kollar själv på andra serier på denna sida, tillexempel Pretty Little Liars, och det funkar toppen.
Länk till själva hemsidan hittar ni HÄR
 
Lycka till! :) 
 

En läsare tipsade om en annan sida där man kan se avsnitt från alla möjliga serier, har själv aldrig testa den sidan men hon skrev att den funkade väldigt bra. 
Så den hittar ni här.
 
Postat av: Jessica

En annan jättebra sida där dom släpper avsnitten precis när de kommer ut i Amerika typ är http://www.free-tv-video-online.me/
Jag kollar alla mina serier där, tipsa gärna i bloggen så alla kan ta del av det :)
Jättebra blogg btw :)

Svar: tack så mycket :)
Vampire Diaries Blog

2013-02-13 / 01:00:09
Postat av: Evelina

swefilmer.com visar i USA-takt och med svensk text!!

2013-02-13 / 18:22:27
Postat av: Filippa

Älskar bloggen! Ni är helt otroligt duktiga och jag älskar er för denna blogg, haha!
Men, tänkte bara tipsa om en annan sida där jag personligen tittar på TVD(och alla andra serier, just denna är länken till TVD): http://www.1channel.ch/watch-12519-The-Vampire-Diaries
Avsnitten kommer upp direkt efter dom visats i USA så jag personligen älskar sidan! Om ni kollar in den, så är bästa länken att titta på putlocker eller sockshare :)

Svar: Tack så jättemycket för den fina kritiken och för ditt tips! Jag kommer nog använda mig av denna sida i framtiden :)
Vampire Diaries Blog

2013-02-13 / 18:37:36 / URL: http://onedirectionfanfiction.webblogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: