2013-02-23 | 21:01:22 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentarer

Vi fick en massa frågor i blogresponse, som vi föredrar att svara på här i ett inlägg med våra individuella åsikter! Så här kommer de:
1. hur tror ni att serien kommer sluta nu ?
Emelie: Usch, vill inte ens tänka på den dagen :( Jag tror det kommer sluta med att Elena dör... eller något sånt hemskt.
 
Anna: Jag tror det kommer sluta med att Elena kommer vara människa igen, Stefan och Damon betvingar henne till att glömma allting som har hänt runt om kring henne, då menar jag ALLT fast hon kommer nog få tro att hon inte har någon familj eller kommer 2 personer gå med på att spela hennes föräldrar. Hon går tillbaka till det normala och alla försvinner Damon, Stefan, Caroline, Bonnie. Alla! Eller, kommer det sluta med att Elena bara har skrivit ihop denna "vampire diaries" historia och det egentligen inte har hänt. Sen när hon kankse ska lämna in det till ett skrivbolag så kankse det är Stefan som sitter bakom disken för att ta emot hennes upplaga. Haha, nej jag vet inte riktigt. 
 
Joanna: Jag har faktiskt ingen aning... Det är väääldigt svårt att säga.
 
2. jeremy lär väl dessutom aldrig komma tillbaka igen, nu när Elena brände upp huset ?
Emelie: Förmodligen inte, vilket är hur sorgligt som helst! Tror att Jeremys dagar är förbi... 
 
Anna: Jag vet inte, jag skulle inte bli förvånad om de skulle hända. Men jag tror inte det, inte denna gång. 
 
Joanna: Antagligen inte ... Men Klaus blev ju uppbränd i säsongsavslutningen på säsong 3 och han är ju "livs levande" i nuläget, så vem vet, han kanske kommer tillbaka? Men för min del så är han död.
 
 
3. och hur tror ni det kommer sluta för henne ? som en liknande kathrine eller tror ni att allting kommer förändras ?
Emelie: Hon kommer definitivt att förändras. She's gonna be all "I don't giva a fuck". Tror dock inte att hon kommer bli lika elak som Katherine... 
 
Anna: Tror hon kan vara början på en Katherine 2... 
 
Joanna: Nu framöver kommer hon nog bli en Katherine. Men om ett tag så kommer hon nog gå tillbaka till "vanliga" Elena igen! Fast det kommer inte alls bli som förut, men hon kommer nog bli mindre Katherine iallafall!
 
4. och vad tror ni att stefan känne för elena nu ?
Emelie: Han kommer alltid att älska henne. På ett eller annat sätt.
 
Anna: Jag tror Stefans känslor för Elena har svalnat och jag tror även Damons kommer att göra det nu också... Det var ju faktiskt inte denna tjej de blev kär i.  
 
Joanna: Jag tror att innerst inne så är han kär i henne, men jag tror att han har fattat tycke för Rebekah, igen!
 
5. kommer de någonsin hitta tillbaka eller stannar det mellan elina och damon ?
Emelie: Det vet man aldrig... Jag vet inte ens vad jag tror...
 
Anna: Jag Elena komma bli ensam kvar, men vem vet. 
 
Joanna: Det kan jag inte svara på. Men det skulle inte förvåna mig om de hittade tillbaka till varann.
 
 
6. och vad händer med matt och elina ? 
Emelie: Jag tror inte att dom kommer bli ett par, men jag tror dom kommer komma varandra närmre.
 
Anna: Dom förblir nog bara goa vänner. 
 
Joanna: Jag tror att Matt kommer vilja hjälpa Elena väldigt mycket, eftersom att han var Jeremys bästa vän men han är även hennes. Sen kanske hans "hjälp" leder till något mer intimt. Vem vet?
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: