2013-08-13 | 18:54:07 | Kategori: Videoklipp

Missade du TCA? Kolla nu!

Missae du Teen Choice Awards 2013, eller vill du kanske se det igen? Här har du hela showen!
 
Postat av: väntat

Men de är ju bara kat intervjuen ju?:'(

2013-08-13 / 20:26:17
Postat av: Anonym

Gick in på datorn nu o såg att de bara va mobilen som cpa ;)
Ursäkta! ;)

Svar: Ingen fara! :)
Vampire Diaries Blog

2013-08-13 / 20:27:58
Postat av: Anonym

De suger att tvd casten aldrig fick gå upp o ta imot sitt pris:(
o de är jätte många vinnare dom aldrig nämner:(
som tex tvd casten
Harry styles vann 2 !
Channing tatum vann en!
Robert downey jr +iron man?
o massa mer som man gärna hade velat se eller iaf att dom hade sagt att dom hade vunnit!! tråkigt!
ingen fattar nog va jag mena men jag fick ialla fall skriva av mig!;)

Svar: Jo, jag blev också jättebesviken! Det var liksom de man ville se! :(
Vampire Diaries Blog

2013-08-13 / 22:02:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: