2013-08-26 | 22:41:00 | Kategori: Skådespelarna

Att spela Damon får Ian att gråta

Fansen älskar Damon i CW-serien The Vampire Diaries, men den sexiga skådespelaren Ian Somerhalder avslöjar att det kan vara väldigt "brutalt" att spela den grubblande vampyren.

"Tro inte för en sekund att det alltid är en dans på rosor," berättade han för Digital Spy. "Ibland gör det verkligen ont, och en del av det som Damon går igenom är väldigt påverkande för mig som individ. Det är inte alltid vackert - det rör upp saker ".

Vi förstår vad han menar, att spela Damon är nog riktigt tufft, speciellt med alla de känslor som krävs i jobbet - för att inte nämna det faktum att han ofta är ett nervvrak.

"Det du gör är i princip att uppleva hemska saker om och om igen," sedan fortsatte han "Du upplever alla dessa saker i ditt liv som inte nödvändigtvis är bra på nytt, det är i princip som att du får betalt för att gå terapi istället för att betala för att sitta i en stol och 'Berätta hur du känner'."

Ian avslöjar att känslorna ibland blir för mycket för honom att hantera. "Det är inte alltid roligt. Ibland är det brutalt och jag kan  från set och sitta och gråta ensam i min trailer i tio minuter, sen ser jag mig själv i spegeln och tänker, "Vad fan gör du? Varför gråter du i den här trailern? ta en kaffe eller något. '"

Men oroa dig inte! Om du tror att Ian är på väg mot ett känslomässigt sammanbrott, tänk om. Skådespelaren är mycket professionell och vet hur han ska hantera dessa känslor och återhämta sig till topp. "Men det är det som är skådespeleri för mig - det är det jag gör varje dag", konstaterade han. "Det är ganska konstigt."
 
Källa
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: