2013-04-21 | 19:05:36 | Kategori: Dagens gif

Dagens gif (4X19)

SPOILERS FÖR ER SOM INTE SÄTT 4X19
 
 
Åh, vilka par shippa ni mest från avsnitt 4x19? 
Själv måste jag säga Rebekah och Matt ♥ eller Stelena eller kanske bara Stefan i Stelena... 
 
Postat av: Ellen Lindgren

Matt och Rebekah !!!!! Vill så gärna att Rebekah ska få botemedlet så kan Matt och Rebekah leva lyckliga i alla sina dagar ^^

Svar: Ja känner samma, fast ändå vill man att Elena ska ta det.. En evig röra det där, haha! :) - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-04-21 / 19:17:18 / URL: http://ellenlindgrens.blogg.se
Postat av: Ida

hah, jag vill inte att Elena ska få botemedlet för då kan hon inte vara med Stefan för alltid... men jag shippar stelena och forwood

Svar: Ja det var så fint, när Tyler kom tillbaka riktigt fint, en liten tår slank ner för kinden på mig då :') - Anna
Vampire Diaries Blog

2013-04-21 / 23:01:25
Postat av: Micaela

Jag shippar Stelena och Klaroline! ;)

2013-04-22 / 17:01:38 / URL: http://othgirl.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: