2013-04-01 | 10:40:00 | Kategori: Allmänt

4 intressanta saker om Paul Wesley

1. Han tror på spöken.
Han kanske inte tror på vampyrer, men Paul tror spöken är verkliga. Han berättade för tidningan Girlfriend "Jag såg ett spöke en gång. När jag var liten hyrde min familjett ställe i Rhode Island i Cape Cod. Jag vaknade upp och såg en kvinna stå med armarna korsade och stirra ut genom fönstret. Jag förstod att hon inte var i vårat sällskap, så jag skrek på henne och hon vände sig mot mig och suddades ut. Jag var förvirrad och jag förstod inte då att det var ett spöke förrän senare, men vid den tidpunkten var jag rädd."
 
2. Han blev nästan en modell förut.
När han var ung bestämde sig Paul att han ville bli skådespelare. För att hjälpa honom att uppnå sin dröm, anlitade hans mor en fotograf - som gav Paul en basker och ett dragspel att hålla i. Tyvärr blev hans karriär som modell inte långlivad.
Tryck.
 
3. Paul är inte bara romantisk i The Vampire Diaries.
När han försökte uppvakta sin första flickvän som 14 år, skickade han henne en 1,5 meter hög nallebjörn. Awww! Och hans första kyss? Ja, Paul var bara nio år gammal när en flicka beslutade att plantera sin kyss på honom - i en simbassäng!
 
4. Han är alltid smyckad.
Stefan bär alltid hans Lapis Lazuli "day light ring" i The Vampire Diaries, men Paul skulle inte hittas död med något så pråligt på fingret. Han berättar för Bullett Magazine, "Jag bär en ring min farfar gav mig. Jag bär den hela tiden. Det är en gammal ring från Mongoliet, och sen bär jag min bröllopsring, förstås."
 
Postat av: Anonym

mera sånt häär!! :D älskar paaul

2013-04-01 / 13:28:30
Postat av: Ebba

Han var sötare då ^^

2013-04-03 / 16:13:12
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: