2012-09-30 | 14:50:22 | Kategori: Spoilers

TVD-bokälskarna kommer älska detta! Spoiler!

 
 
 
 
Jag älskar Matt från The Vampire Diaries. Kommer han att ha någon mening i serien? — Haley 

ADAM: Fastän Matt är anledningen till att Elena dog, kommer han att spela en viktig roll i Elenas övergång. Låt oss säga att hans skuld kommer att leda till att han kommer göra allt för henne — speciellt när hon behöver äta.
 
Källa: TvGuide Mega Buzz

 Det verkar som att Matt kommer låta Elena äta från honom. Precis som i boken, eller har jag fel?
Kanske leder det till en romans, som Delena och Stelena fansen verkligen inte kommer att gilla!
 
- Joanna
Postat av: felicia ( Nina Dobrev fansite)

Nu lottar jag ut The Vampire Diaries Säsong 3 helt GRATIS såklart.
Jag bjuder även på frakten :D.
Ta en titt på min Nina Dobrev sida =)

2012-09-30 / 18:55:19 / URL: http://ninadobrevallnews.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: