2012-09-02 | 15:08:00 | Kategori: Intervjuer

Nina berättar om sin roll som Candace

Nina pratar om hennes roll som Candace i den nya filmen "The Perks of Being a Wallflower" och att varje karaktär hon spelar har en liten touch utav Nina Dobrev.
 
"Jag tror att varje karaktär jag spelar alltid kommer att ha en liten bit av mig i sig, på något sätt. Fast kanske inte om jag skulle vara med i "Män som hatar kvinnor", då kanske inte jag skulle synas alls. Men det var något med min personlighet och arbetsmoral som relaterade till Candace."

"Candace är en perfektionist, en handlingsmänniska och en högpresterande tjej. Jag har kunnat relatera till alla dessa saker, men jag har aldrig haft chansen att spela den typen av karaktär innan... Jag tror att vissa människor, även de största skådespelarna, inte kan komma in i en roll om man inte har något gemensamt med den karaktären. Du måste ha det inom dig."
 
Källa
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: