2012-10-21 | 00:01:00 | Kategori: Tävlingar

Tävling! Vinn iPhone-skal!

Nu kan du vinna ett egetdesignat iPhoneskal från CaseApp, det finns även möjlighet till iPhone 5 skal!
Allt ni behöver göra är att:

- Gilla CaseApps facebooksida!

- Gilla VampireDiariesBlogs facebooksida!

- Skriva en kort motivering varför just du ska vinna, i en kommentar på detta inlägg!

- Klart! (Glöm inte att skriva den e-postadress så att vi kan kontakta vinnaren.)

Ni kan även delta via vår facebooksida! Vinnaren presenteras på söndag 28/10, om en vecka!

 
Lycka till!
 

AVSLUTAD!

Postat av: Alice

Jag tycker att jag ska få vinna eftersom det verkligen skulle lysa upp min vardag med någonting nytt i detta risiga höstmörker!

2012-10-21 / 00:14:13
Postat av: Veronica

För jag har alltid velat ha ett egetdesignat skal och aldrig hittat någon bra sida för det, dom flesta har varit sjukt dyra.
Och jag är ett sjukt stort fan av vampire diaries hehe..

2012-10-21 / 01:02:35
Postat av: Julia

Jag skulle gärna vilja vinna för att mamma tycker det är för dyrt om jag vill ha ett vampire diaries skal och jag älskaaar ju VD!

Även att det skulle vara så himla kul att vinna ett vampire diaries skal, inte alla som har det! :D

Mvh Julia ebberstein
Ps. Ni har världens bästa blogg, är inne varje dag!

2012-10-21 / 10:42:37
Postat av: Mathilda

Jag tycker att jag borde vinna för att jag har haft samma skal sedan April 2012 och hur många som helst tjatar på mig och hackar på mig, det skulle verkligen vara ett sjukt bra tillfälle att få ett nytt skal och dessutom få bestämma själv vad jag vill ha på det!

2012-10-21 / 12:57:07 / URL: http://mathildabiebs.blogg.se
Postat av: Isidora

Det skulle var kul att få ett nytt skal, för jag är en som inte byter skal så ofta, nu har jag ett Vampire Diaries som jag fick när jag fyllde är i maj...så det skulle var kul att vinna.:)

(PS:Älskar din blogg)

2012-10-21 / 13:11:34
Postat av: Jonna

Efter att precis har köpt en Iphone så skulle det väl vara helt perfekt att få sätta på ett helt nytt skal som man kan få välja motiv på själv. Och en Vampire Diaries bild skulle ju inte göra ett skal dåligt direkt! :D

2012-10-21 / 13:21:54
Postat av: Selma

Jag skulle sjukt gärna vilja vinna! Har verkligen ingen riktigt bra anledning. Det enda är nog att jag verkligen verkligen älskar tvd och jag har faktiskt inte hittat något sådant skal under 200:-, även är att jag tycker det är för dyrt att designa ett eget skal, och det skulle ju inte sitta helt fel med ett fräscht skal på Ian eller Paul, så ja, får väl bara hålla tummarna då!

2012-10-21 / 15:00:47
Postat av: Clara Johansson

Jag gillar Caseapp sedan tidigare och har gillat er sida nu (Lara Johansson).

Varför jag skulle vilja vinna ett skal som jag kan designa själv är för att det vore roligt med något nytt och fint, det vore häftigt med ett skal som absolut ingen annan har och för att jag älskar min Iphone och tycker verkligen om att pryda den med fina skal.

Hoppas att jag vinner!

2012-10-21 / 18:25:38
Postat av: josephine S

det här med Iphone skal är något jag tycker om jättemycket och kan sitta flera timmar med att leta efter skal. Jag har ännu inte hittat det perfekta, kanske om jag vinner denna tävling så kan jag designa det perfekta skalet som jag aldrig vill byta ut?Självklart kommer jag välja ett VD motiv vem vill byta ut det liksom och kan det bli mer perfekt?tror inte det.

Därför hoppas jag på att jag vinner denna tävling för det vore helt awsome:)

min mailadress : [email protected]

2012-10-21 / 19:43:24 / URL: http://blondiiiiies.devote.se
Postat av: Majsan

Jag skulle vilja vinna fastän jag inte har en iphone, har aldrig vunnit något förut :(

2012-10-21 / 21:27:38
Postat av: Anna

Jag skulle vilja vinna ett skal eftersom jag är så trött på det jag har nu och vill ha ett snyggt med TVD istället. Det blir lite roligare att använda telefonen då ;)
Har gillat båda sidorna på fb och även skrivit ett inlägg på min blogg :)

2012-10-21 / 21:48:11 / URL: http://annaa.se
Postat av: Rajna

Jag skulle jätte gärna vinna ett Iphone 5 skal,jag fick en Iphone 5 skal för två veckor sedan jag har nu ett fult svart skal.
Det ska bli roligt att få ett Vampire Diaries skal!

2012-10-22 / 10:31:37
Postat av: Frida Pattinson Cullen <3

För det första har jag alltid velat ha ett eget designat skal men de är så dyra jämt :/
Men helst då för att jag verkligen älskar Vampire Diaries! <3

2012-10-22 / 13:53:17 / URL: http://bloomsbokhylla.blogg.se/
Postat av: katarina

Jag skulle vilja vinna för att jag har haft samma skal rätt länge och dom som finns i butikerna är inte så fina och dom på internet är så dyra.. Jag har inte hittat det perfekta skalen än och skulle vara så kul att äntligen få designa ett med tvd ;) Det är inte många som har t.ex ett tvd så det skulle vara kul att vara lite annorlunda ^^

2012-10-23 / 20:09:26
Postat av: Emma Thilander

Hej!
Jag är en tjej på 14 år som älskar TVD!
Jag har inte hittat der perfekta skalet till min Iphone än, som jag nu har haft i mer än 1 år. Dem är alltid så dyra var man än hittar dem! Att jag skulle vinna är ju självklart en liten chans men jag hoppas att jag i alla fall har en chans.
Att vinna detta egendesignade skal skulle vara riktigt coolt!
Och jag vill tacka er tjejer som håller i denna blogg ( som är grym ) att ni ger oss TVD fans en chans att hänga med i sväget ;) denna blogga gör att jag hänger med i alla nyheter o.s.v.

Min mejladress är: emma_19@live .se :D

2012-10-23 / 20:14:21
Postat av: Johanna

Jag har aldrig tidigare fastnat för en TVserie tills jag såg The Vampire Diaries. Vad skulle passa bättre än ett skal på min iPhone då? Har dom redan som bakgrundsbild, men ha dom på ett skal gör det ju bara bättre! Att vinna detta skalet skulle vara som att vinna det PERFEKTA skalet! iPhonen blir en stjärna!:D

2012-10-24 / 11:04:47
Postat av: Anna

Har gillat båda sidorna:)

Jag skulle verkligen vilja vinna då mitt enda skal jag har nu är helt slitet och trasigt men har ej pengar att kunna spendera på ett skal då det måste prioriteras till annat.
Skulle bli så glad om jag vann...

2012-10-24 / 14:55:39 / URL: http://foderponnyn.webblogg.se
Postat av: Rebecka

Jag tycker att jag ska vinna för att jag verkligen Brinner och Lever för The Vampire Diaries. Jag har sett säsongerna 16 gånger vardera. Och kan nästan alla repliker utantill. Och om jag skulle vinna ett skal så ska jag ha vampire diaries motiv så att jag kan tänka på det varje dag! <3

2012-10-24 / 17:21:48 / URL: http://rebeckablad.webblogg.se
Postat av: Emma

Köpte en ny iPhone 4s för lite drygt två månader sedan och har inget skal till mobilen. Om jag skulle vinna skulle det självklart vara jättekul att få ett skal men att få ett eget personligt skal är ännu roligare. (Tror nog att jag kommer välja att ha min man Ian Somerhalder på det. Men skulle jag vinna skulle det självklart vara jätteroligt och jag skulle vara evigt tacksam. Så ett stort tack på förhand ifall jag skulle vinna.

Skulle självklart även kunna skriva något som: jag har även aldrig vunnit en tävling förr. Bara för att ni ska tycka synd om mig men det ska jag inte göra. Skulle bara vara kul att vinna och ifall jag inte vinner så vill jag ge ett stort grattis till den blivande vinnaren!

Tack för mig och ville bara trycka in lite som en muta att jag älskar er blogg.

(Fast älskar er blogg ändå även fast jag inte skulle vinna)

2012-10-24 / 22:22:45 / URL: http://holmbomemma.blogg.se
Postat av: Ida

För att jag vill ha ett nytt skal, och nej tyvärr har jag ingen snugthistoria för att få det men jag gillar tvd och det är typ min drog och det hade varit kul med ett skal till det! :)
Kram, ni driver förresten en grym blogg (lite mer stelena så är den perfekt! )

2012-10-24 / 22:48:27
Postat av: Hanna

Jag skulle verkligen behöva vinna detta pris! Jag har redan ett eget designat skal med ett collage av massa självtagna bilder! jag vill vinna för att jag måste verkligen ge ett nytt skal till min vän efter att ha råkat förstört de när jag skulle testa de på min mobil, de var gjort utav hårdplast och direkt när jag skulle försöka få loss den ifrån min så blev det en stor spricka på baksidan, hon säger att de är lugnt men jag vill ändå ge henne någonting som gåva för att ha förstört skalet, haha, ja men det var min anledning! Hoppas jag har tur denna gång!!

2012-10-28 / 09:35:56
Postat av: Therese - Mamma till Casper :)

Jag har gillat det jag ska och jag skulle vilja vinna då jag älskar VD och jag nyss har köpt en Iphone men vet inte riktigt var man får tag på skal m.m.
Så jag håller tummar och tår ! :)

2012-10-28 / 10:18:48 / URL: http://theresefryksater.blogg.se
Postat av: Ninni_Li

Jag skulle vija vinna denna tävlig för att jag har precis fått min iphone och jag är sist i min klass och jag har nästa bilivit mobbad bara för att jag inte haft en iphon e...nu har jag fått den och jag skulle älska att få ett skal som blev fin på min iphone!

Ps. Jag får inte börja använda min min mobil i skolan förrens jag har ett skal på den, just nu har jag ett gamalt och repat jag fick låna av en kompis.

Kram // Ett stort fan av The Vampire Diaries och eran blogg! <3

2012-10-28 / 12:08:17
Postat av: johanna

hejsan jag skulle verkligen vilja ha ett sådant skal. eftersom att jag älskar vampire diaries och jag är deras största fan tror jag iallafall. är helt galen i serien. har även en hel vägg med affisher på dem xoxo.

2012-10-28 / 13:47:16 / URL: http://joeyy.blogg.se
Postat av: Aribba

Hej jag älskar vampire diaries såååååå himla mycket att jag vet inte hur jag ska säga det!!!!! Jag har läst dem två delarna av vampire diaries böckerna och dör för att se vidare i säsong 4!!! Jag skulle verkligen vilja ha skalet!!! Det är min dröm att träffa vampire diaries sjärnorna. Jag vet allting om varenda karaktär!!! Vampire diaries äger!!!!!!!

2012-10-28 / 22:08:09
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: