2012-11-13 | 15:58:00 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

Angående uppdateringen vill jag bara säga att det har stått ganska still på nyhetsfronten i några dagar.
Dom sidor vi kollar har helt enkelt inte uppdaterat bra, vilket resulterar i att våran uppdatering blir något sämre.
Vi försöker fylla ut dessa tomrum med "Dagens bild" osv, men det är inte alltid de blir så.
 
Vi försöker verkligen hitta spoilers och nyheter som ni kan frossa i, och vi ska göra vårat bästa för att hålla uppdateringen på en bra nivå ändå!♥
 
Update: Ni får lägga skulden på mig (Joanna). Jag har uppdaterat dåligt på senaste tiden, har knappt setat vid datorn alls och vanligtvis brukar jag uppdatera 3-7 inlägg varje dag! Så förlåt! 
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna skriva mer om vad just ni tycke om TVD och vad ni tycker om det nya avsnittet som kommer ut varje vecka? Skulle vara kul! Kram Ella!

2012-11-13 / 16:33:55
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: