2012-08-22 | 20:25:00 | Kategori: Nyheter

Stefan "köpte inte" S3 slutet!

The Vampire Diaries stjärnan  Paul Wesley har erkänt att han"inte köpte" chocken som avslutade säsong 3.
I finalen såg vi att Wesleys karaktär  Stefan lät Elena drunkna - och därmed att hon förvandlas till en vampyr - efter att hon bad honom att rädda hennes vän Matt istället.
Hur som helst, Wesley har nu berättat för Digital Spy att han tror att Stefan skulle ha igronera Elenas förfrågan om att inte rädda hennes liv.
Kolla på Paul Wesley när han pratar med Digital Spy om slutet av The Vampire Diaries Säsong 3:
 
 
 
Wesley förklarade att han var "förvirrad" om idéen om scenen, men avslöjade att författarna motiverade scenen med att säga att Stefan var "fysiskt" förhindrad att rädda Elena och lärde också att hon skulle få ta sina egna beslut.

"Jag köper det inte," erkände han. "Nu ska jag var helt ärlig. Författarna kommer troligen bli arga på mig! Jag köper det inte, men det är som det är och så det får vi leva med.

"Personligen tror jag att Stefan skulle vänt, 'Jag bryr mig inte vad fan du har att säga, och skulle ha tagit tag i henne - men det är en berättelse och frustrerande saker händer i liv och berättelser."

Wesley avslöjade också att han förväntar sig att Stefan ska "känna en hel del skuld" och "klandra sig själv" för Elenas omvandling, tillade att hennes förvandling till vampyr kommer att "omvärdera" allting.

"Jag tror inte att det kommmer bli som att: Jag väljer Stefan och vi kommer vara lyckliga nu," sa Paul. "Det kommer bli en helt annan serie nu, tror jag."
 
 
 
källa
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: