2012-04-27 | 17:52:47 | Kategori: Om avsnitten

Do Not Go Gentle


Herregud vilket avsnitt! Det hände massor med grejer. Slutet var ju helt galet, när Alaric blev vampyr.
Förstod att han inte skulle dö, men trodde inte att han skulle bli vampyr.
Vad tycker ni om gårdagens avsnitte "Do Not Go Gentle"?

Postat av: Ellen

Jag grät ! xD Jag var så orolig att han skulle dö ! Men det var skit spännande ! Och lite Klaus och Caroline moment var också med ;) Gillade inte dom förut men har börjat gilla dom mer och mer ! Och även fast jag är "team Delena" så var de ganska skönt att se Elena och Stefan sams. Men jag skulle helst vilja att dom blev bästa vänner och Elena och Damon skulle bli tillsammans :) ♥

2012-04-27 / 18:29:56 / URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag har en fråga, Tycker ni att Caroline och Taylor eller Caroline och Klaus ska bli tillsammans ? :) ♥

2012-04-27 / 18:31:55 / URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad jag grinade haha! Trodde verkligen att Alaric skulle dö :P Och Klaus-scenerna, han är så jäkla skön på ett sjukt sätt!! Väldigt bra avsnitt!

2012-04-27 / 18:56:39
Postat av: Ella

jag grät när Jeremy och Elena sa hej då till Alaric. Det var så sorgligt.fast jag gillar att Elena och Stefan kommer närmare varandra igen.Det var roligt att båda sa nästan samma sak

Elena:

-getting out of bed is dangerous these days,but we have to live our lives.

Stefan:

-who gave you that horrible advice?

Elena:

-some guy I used to date said it once or twice



Stefan:

-someone kept telling me that it was okey to feel,no matter how much it hurt,that our emotions are what make us human,good or bad,to never lose hope

Elena:

-who gave you that horrible advice?

Stefan:

-some girl I used to date



sammantaget var det ett riktigt spännande avsnitt

2012-04-27 / 20:36:03
Postat av: Doris

Jeg trodde aldri at Alaric skulle bli en vampyr ! Jeg begynte å gråte når jeg så at Damon gråt...

2012-04-27 / 22:23:42 / URL: http://vampirediariesforever.blogg.no
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: