2016-10-08 | 16:06:05 | Kategori: Frågestund

Frågestund

Kommer Caroline och Stefan fortsätta vara tillsammans under säsong 8?
Svar: Ja det kommer dem. Vi har blivit lovade fina stunder mellan paret.

Är säsong 8 den sista säsongen?
Svar: Ja, säsong åtta är den sista säsongen av The Vampire Diaries.

Hur säkert är det att Elena kommer dyka upp i tv skärmen igen?
Svar: Julie Plec har sagt att Nina Dobrev lovat Julie att komma tillbaka till serien. CW är i kontakt med Nina med, men vi har inte fått något 100% svar på om hon kommer tillbaka eller ej.

Vad kommer säsong 8 handla om?
Svar: Det vi vet nu är att vi kommer få följa Damon & Enzo under deras "trans", alltså att dem styrs av Evil Herself. Vi vet även att Stefan, Caroline & Bonnie söker efter dem, letar runt landet och jag antar att de också söker efter mer fakta angånde denna nya villian. Sen vet vi också att Tyler kommer tillbaka och kanske andra välkända ansikten och även nya ansikten. Som jag skrivit tidigare kommer vi bli presenterade för tre större nya karaktärer, varav en sägs vara Matt Donovan's far, som har lyst med sin frånvaro. Så en summering, säsong 8 kommer nog till större drag handla om denna nya skurk och som alltid händer det alltid massa elände i mellan.

Vilken är din favoritkaraktär och varför?
Svar: Stefan är min absoluta favoritkaraktär och har varit det sen säsong 1 avsnitt 1. Han är en sådan godhjärtad person som alltid vill ALLA väl, han hjälper till, stöttar och respekterar. Direkt någonting händer Stefan så störtbölar jag, gråter och gråter. Även fast jag vet att det fördmodligen inte kommer hända någonting allvarligt med honom så tål jag inte när han är med om massa elände. Jag har helt och hållet fallit för denna karaktär, är inte så stort fan av Paul Wesley, som spelar Stefan, så vet inte riktigt varför jag är så förtjust. Sen är det så konstigt för i alla andra serier jag tittar på gillar jag alltid mera den personen som är mera som Damon. Konstigt. Men jag älskar verkligen Stefan så han är som ni kanske förstått nu.. min fina, vackra, roliga, gulliga, omtänksamma och ovärdeliga Stefan Salvatore!
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: