2014-09-17 | 20:55:00 | Kategori: Allmänt

Let's be coops - "Recension"

 
Har precis sätt 'Let's be Coops', stora snackisen, Nina Dobrev spelar serivtrisen Josie i. Jag hade stora förväntingar på filmen, och jag måste säga att den toppade dem. Filmen innehöll, drama, romantik, komedi, action och Nina Dobrev... tycker det säger det mesta. Nina passade verkligen in i rollen, och det var jätte kul att se henne på bioduken igen. Tycker verkligen filmen var värd de 105kr + 65kr(för popcorn & dricka) som jag betalde ;) Och om ni inte orkar att vänta tills den går att köpa på DVD, eller streama och har pengar över till bio så rekomenderar jag filmen. 5/5 Dobrevs, haha. 
 
Kolla in trailern om ni inte redan sätt den. 
 
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: