2014-07-10 | 22:24:00 | Kategori: Allmänt

5 Days Challenge - Dag 4

 Dag 1. Favoritkaraktär?
Dag 2. Bästa låten som vart med i serien?
Dag 3. Favoritsäsong?
Dag 4. En scen som fick dig att gråta?
Dag 5. Finaste "memorial" för en död karaktär?
 

 
Anna: Jag gråter verkligen hela tiden till Vampire Diaries, knappt att det går ett avsnitt utan att jag känner hur det vattnas i ögonen och det finns så vackra men så hemska scener som tårarnar verkligen inte har kunnat sluta rinna när jag sett. Men den scenen/avsnittet jag grät mäst till var säsongs avslutningen på säsong 3, Det var tillbaka blickar, Elena valde, Matt och Elena körde av vägen, riktiga Alaric "kom tillbaka" och slutligen Elena vaknade upp som vampyr. 
 
 
 
Emelie: Det är många scener som fått mig att gråta, men aldrig har jag gråtit så mycket som när (SPOILERS FRÅN 5x22!) Damon inte lyckades komma tillbaka från den andra sidan och tog farväl av Elena. Det var så himla sorgligt och fint.
 
 
Så vilken scen eller avsnitt har fått dig att brista ut i tårar? 
Postat av: Thea

Jag grät när Jeremy och lexi dog extra mycket, men jag gråter typ vid varje avsnitt

2014-07-11 / 15:14:04
Postat av: Lisa

Hemskaste men bästa scenen i hela TVD
https://www.youtube.com/watch?v=Rhjao3qK5r4

Svar: jag håller med helt och hållet kan varje replik i den scenen, haha!
Vampire Diaries Blog

2014-07-11 / 17:14:49
Postat av: Kevin

Tyckte då när Katherine ''dog'' var sorgligast! Men en fråga, jag har skapat en blogg, thatlittleliar.blogg.se, och jag mååste ha en bra jävla design, vet nu nån som gör? :)

Svar: Vi brukar köpa från Nathalie Torpenberg och vi blir alltid nöjda med resultatet :) Här är länken: http://torpenbergs.blogg.se/portfolio/2010/july/sugen-pa-ny-design.html#comment
Vampire Diaries Blog

2014-07-11 / 19:28:56
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: