2014-02-25 | 20:08:00 | Kategori: Intervjuer

Joseph om Klaroline - spoilers!

Fans har bönat och bett om en romans mellan Klaus och Caroline sedan säsong 3 av The Vampire Diaries , och efter ett hett möte i skogen under det 100:e avsnittet verkade det som att Klaroline faktiskt kunde utvecklas. Men det verkar inte så optimistisk. Den exekutiva producenten Julie Plec har berättat att Klarolines hookup var ett sätt att "avsluta det kapitlet" i Carolines liv, och göra Klaus till ett minne blott.

 

"När Julie pratade med mig om att låta Klaus komma tillbaka till Vampire Diaries i det 100:e avsnittet för att avsluta det förflutna, tyckte jag att det lät som en bra idé," berättade Joseph Morgan för TVGuide.com . "Jag visste att det fanns en stor fanskara för dessa två karaktärer, och jag tyckte det var viktigt att betala av förhållandet till en viss utsträckning, men även vara tydliga med att Klaus numera finns i New Orleans och handskas med ett barn som är påväg att födas, och Caroline har fortfarande ungdomsproblem att lösa och college att gå till. Så dessa två karaktärer växer längre och längre ifrån varandra. Jag tycker att det var ett bra sätt att ta farväl."

 

Tråkigt... Jag som hade hoppats på mer Klaroline! Vad tycker ni?

 

Postat av: The originals swe

Hej! Vi på The Originals Swe lånade texten, är det okej?

Kram :)

2014-02-25 / 20:46:36 / URL: http://theoriginalsswe.blogg.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: